دانلود با لینک مستقیم

جواب کامل بازی آمیرزا و دانلود بازی آمیرزا با لینک مستقیم برای اندروید

جواب کامل بازی آمیرزا و دانلود بازی آمیرزا با لینک مستقیم برای اندروید

3.4
(18)

جواب کامل بازی آمیرزا و دانلود بازی آمیرزا با لینک مستقیم برای اندروید . بازی آمیرزا یک بازی ایرانی ساخت شرکت رایان داده پردازان دلفین است که در میان کاربران ایرانی به شدت محبوبیت یافته است و کم تر کسی است که اسم این بازی را نشنیده باشد. شما می توانید با دانلود این بازی دایره لغات خود را محک بزنید و تعداد زیادی کلمه به دایره لغات خود اضافه کنید. این برنامه در اولین نسخه اش که به بازار ارائه شد دارای حد اکثر ۲۰۰ مرحله بود که در حال حاضر به دلیل محبوبیت سازندگان این برنامه این بازی را تا ۱۴۰۰ مرحله ادامه داده اند و شما می توانید با دانلود آمیرزا جدید برای اندروید این بازی را تا مرحله ۱۴۰۰ ادامه دهید.این بازی دارای بیش از ۴ میلیون دانلود بر گوشی های اندرویدی است.

دانلود بازی آمیرزا برای اندروید

بازی آمیرزا از مراحل بسیار ساده شروع می شود و هر چه بیشتر بازی کنید بازی سخت تر می شود پس شاید نیاز به کمی کمک و تقلب هم پیدا کردید به همین منظور در انتهای این پست ما برای شما جواب کامل بازی آمیرزا را قرار داده ایم تا اگر لازم داشتید از جواب آمیرزا استفاده کنید. از نکات مثبت این بازی می توان به گرافیک انیمیشنی و جذاب٬ اهنگ های سنتی ایرانی و شاد٬ دارای مراحل متنوع و زیاد٬ به شدت جذاب به گونه ای که تا ساعت ها حاضر نیستید از بازی دست وردارید٬ افزایش دایره لغات فارسی٬ و البته از مرحله ای به بعد سخت که با کمی کمک از جواب کامل آمیرزا می توانید مراحل سخت ان را رد کنید و … اشاره کرد. این بازی بعد از موفقیت شرکت سازنده ان در ساخت بازی باقلوا ساخته شد.

جواب کامل بازی آمیرزا و دانلود بازی آمیرزا

جواب کامل بازی آمیرزا

بازی آمیرزا یک بازی ایرانی است که به شدت فکری است و نیاز به تمرکز و تمرین زیاد دارد. مراحل اولیه ان تا حدی ساده است اما هر چه به مراحل بعدی پیش بروید داستان کمی متفاوت می شود. در هر مرحله شما باید از میان جدولی از حروف الفبا کلماتی معنا دار استخراج کنید و جواب آمیرزا را بدهید تا مرحله را رد کنید. در این میان با جلو تر رفتن بازی هم تعداد حروف اولیه بیشتر می شود و هم کلمات سختر می شود. البته در طی بازی شما می توانید از گزینه ها و ایتم های کمکی نیز کمک بگیرید ولی اگر این ایتم ها هم به اندازه کافی برای شما کافی نبود می توانید جواب های بازی آمیرزا را از سایت ایزی پی سی دانلود و از انها کمک بگیرید. این مچموعه جواب کامل بازی آمیرزا تا مرحله ۱۳۰۰ را جواب داده اند.

جواب بازی آمیرزا

ویژگی های بازی آمیرزا:

  • دارای گرافیک انیمیشنی بسیار جذاب و بالا
  • بازی اندروید بسیار سرگرم کننده که می تواند به شما ارامش دهد
  • افزایش دایره لغت شما
  • دارای موزیک های سنتی و شاد ایرانی
  • دارای بیش از ۴ میلیون دانلود از کاربران ایرانی
  • بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده که شما را می تواند ساعت ها در یک جا مشغول کند
  • ایجاد چالش ذهنی مثبت برای تقویت حافظه و تمرکز
  • دارای بیش از ۱۴۰۰ مرحله
  • و …

اگر شما هم از طرفداران بازی های فکری هستید و به خصوص به دنبال ایجاد چالش های ذهنی و جذاب برای خود هستید دانلود این بازی فوق العاده را از دست ندهید و همین حالا ان را نصب و شروع کنید.برای دانلود بازی فندق برای اندروید روی ان کلیک کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 18

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس جواب کامل بازی آمیرزا و دانلود بازی آمیرزا با لینک مستقیم برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: programmingco.ir

نام انگلیسی: Amirza

نام فارسی: آمیرزا

نسخه برنامه: 8.2

نام فارسی: 57MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *