پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی آخرین قهرمان اپلیکیشن Last Hero مخصوص اندروید

دانلود بازی آخرین قهرمان اپلیکیشن Last Hero مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی آخرین قهرمان اپلیکیشن Last Hero مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. اپلیکیشن Last Hero: Roguelike Shooting Game یک بازی زیبا و هیجان انگیز در حوزه بازی های اکشن بوده که به صورت رایگان برای تمامی کاربران از سراسر دنیا عرضه شده است. داستان اینگونه است که شما در قالب یک قهرمان بازی را آغاز خواهید کرد که هدف آن حمله به پایگاه زامبی ها و از بین بردن رؤسای آنها میباشد. در این بازی شما با زامبی های متفاوتی برخورد خواهید کرد که به صورت های گوناگون به شما حمله ور خواهند شد و پس از گذراندن چند مرحله در مقابل رئیس های آنها قرار خواهید گرفت. رئیس های زامبی ها نسبت به آنها قدرتمند تر بوده و شما را به چالش خواهند کشید.

دانلود بازی آخرین قهرمان

دانلود بازی آخرین قهرمان با لینک مستقیم

بازی آخرین قهرمان میتوانید تجربه یک بازی عالی را در اختیار شما قرار دهد. از دیگر بازی ها در حوزه اکشن میتوان به دانلود بازی battle prime online اشاره کرد. با زامبی ها مبارزه کرده و توان خود را بسنجید. توان و قدرت کاراکتر اصلی بازی بالا بوده و پس از گذراندن هر مرحله با آزاد شدن آیتم هایی این امکان برای شما فراهم میشود که بر توانایی های شخصیت خود بی افزایید. شما قادر خواهید بود که تیر های اسلحه خود را چند شعبه کرده و یا قدرت تخریب آنها را افرایش دهید. امکان ارتقا کاراکتر بازی نیز وجود دارد.

دانلود بازی آخرین قهرمان

با دانلود بازی آخرین قهرمان یک بازی اکشن جذاب را روی تلفن همراهتان داشته باشید!!

شما میتوانید هم لباس و هم اسلحه شخصیت خود را ارتقا دهید. پس از هربار کشته شدن شما میتوانید با استفاده از الماس و قلب ها بار دیگر به بازی بازگردید. هیجان را به خود هدیه داده و آدرنالین خون خود را بالا ببرید.

دانلود برنامه آخرین قهرمان

بازی آخرین قهرمان بسیار زیبا و هیجان انگیز بوده و پس از هربار کشته شدن برای بازگشت دوباره به بازی شما باید از قلب ها و یا الماس ها استفاده کنید. قلب ها را میتوانید در حین بازی خیلی راحت تر از الماس پیدا کنید. یافتن الماس ها سخت خواهد بود. به همین منظور امکان خرید دورن برنامه ای فراهم شده است که از این طریق میتوانید مقدار الماس مورد نیاز خود را خریداری نمایید. زمانی که در بازی متوقف شوید کاراکتر شما به صورت اتوماتیک دشمن را شناسایی کرده و به سمت آنها تیراندازی خواهد کرد. این بازی از گرافیک خیلی خوبی بهره میبرد به صورتی که میتواند به راحتی رضایت شما را بدست بیاورد. میتوان گفت که بازی Last Hero به راحتی و بدون خستگی ساعت ها شما را به خود مشغول خواهد کرد.

امیدواریم که با دانلود این بازی بتوانید تجربه یک بازی فوق العاده را داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن آخرین قهرمان

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود Last Hero: Roguelike Shooting Game به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم عالی برنامه
  • کیفیت عالی اپلیکیشن
  • صداگذاری زیبا
  • امکان ارتقا شخصیت داستان
  • امکان ارتقا اسلحه ها
  • رویارویی با دشمنان متنوع
  • امکان خرید درون برنامه ایی
  • گیم پلی ساده
  • و…

معرفی یک بازی زیبا اندروید به شما عزیزان

طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی زیبا را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی The Tribez: Build a Village ساعت ها مشغول به پلی دادن و مدیریت شهر های گوناگون باشید. برای دانلود این برنامه تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی آخرین قهرمان اپلیکیشن Last Hero مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: lasthero.cmge.com

نام انگلیسی: Last Hero: Roguelike Shooting Game

نام فارسی: آخرین قهرمان

نسخه برنامه: 4.4

حجم برنامه: 130MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *