پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی عمارت با مزه اپلیکیشن Kawaii Mansion برای اندروید

دانلود بازی عمارت با مزه اپلیکیشن Kawaii Mansion برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی عمارت با مزه اپلیکیشن Kawaii Mansion برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Kawaii Mansion عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های پازل و فکری برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان برای تمامی کاربران از سراسر دنیا عرضه شده است. بازی عمارت با مزه از مجموعه بازی های اندرویدی بر پایه یافتن اشیاء پنهان میباشد. داستان بازی اینگونه است که در میان تصاویر مختلفی که آیتم های متفاوتی در انها قرار دارند باید برخی اشیاء خاص را پیدا کنید. شما در نقش یک طراح داخلی بازی را شروع میکنید. در ادامه داستان بازی شما کارت دعوتی را دریافت خواهید کرد که در آن پیشنهاد کار طراحی داخلی را داده اند. کاراکتر شما این درخواست را قبول کرده و بازی ادامه پیدا میکند.

دانلود بازی عمارت با مزه

دانلود بازی عمارت با مزه اندروید با لینک مستقیم

بازی Kawaii Mansion زیبا و بسیار سرگرم کننده بوده که شما باید تمامی حواس خود را در اختیار گرفته و با دقت تمام مراحل را پشت سر بگذارید. از دیگر بازی ها در این حوزه میتوان به دانلود بازی Mystery Hotel اشاره کرد. شما به محل مورد نظر رفته و با انجام ماموریت هایی که بر عهده شما میباشد به روال بازی ادامه میدهید. کارهای مربوط به امور طراحی داخلی ساختمان را انجام داده و با یافتن آیتم هایی که در آنجا نهفته است به مرحله بعدی راه پیدا کنید. در هر مرحله از بازی شما وارد قسمت های متفاوتی از خانه ای که در آن هستید رفته و تمامی اجسام پنهان را پیدا خواهید کرد. محدودیتی برای شما در انتخاب اجسام پنهان شده وجود ندارد و شما قادر خواهید بود چندین بار اجسام را لمس کرده تا به هدف مورد نظر برسید.

شما با دانلود بازی عمارت با مزه لحظات فوق العاده مفرحی را می توانید تجربه کنید.

دانلود بازی عمرات با مزه

در دانلود بازی عمارت با مزه آپشن هایی نیز برای کمک به شما در نظر گرفته شده است. به گونه ای که شما میتوانید برای مثال از ویژگی آهنربا استفاده کرده و آیتم های پنهان را سریع تر پیدا کنید. بازی Kawaii Mansion از گرافیک زیبا و چشم نوازی برخوردار است که فضای بازی به نوعی نزدیک به فضایی ژاپنی دارد. در این بازی مکالمات به صورت صداگذاری نبوده و ارتباطات و مکالمات میان افرار موجود در بازی به صورت متن شکل میگیرد. در کل میتوان بازی عمارت با مزه را یک بازی با گرافیک و صداگذاری خوب در نظر گرفت که میتواند شما را در این زمینه راضی نگهدارد. از جمله ویژگی های این بازی میتوان به وادار کردن کاربر به تفک دانست. چرا که شما در این بازی برای یافتن آیتم ها باید از تمامی حواس خود استفاده کنید.

با دانلود بازی عمارت با مزه یک عمارت بزرگ را مدیریت کنید!!

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود بازی Kawaii Mansion به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خیلی خوب اپلیکیشن
  • داستانی زیبا
  • وجود کاراکتر های متفاوت
  • صدا پس زمینه عالی و آرامش بخش
  • وادار کردن کاربر به تفکر
  • امکان بازی کردن در فضاهای متفاوت
  • و…

دانلود بازی عمارت با مزه

دانلود عمارت با مزه رایگان با لینک مستقیم

بازی Kawaii Mansion توانسته امتیازات خیلی خوبی را بدست آورد. این بازی همچنین امتیازات خوبی را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال یک بازی برای سرگرم کردن و گذراندن اوقات فراغت خود میگردید، این بازی میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود بازی Rolet ساعت ها مشغول به بازی کردن باشید. برای دانلود این بازی تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی عمارت با مزه اپلیکیشن Kawaii Mansion برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: imba.co

نام انگلیسی: Kawaii Mansion: Cute Hidden Object Game

نام فارسی: عمارت با مزه

نسخه برنامه: 0.16.261

حجم برنامه: 261MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *