پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Bullet Force برنامه قدرت گلوله برای اندروید

دانلود بازی Bullet Force برنامه قدرت گلوله برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Bullet Force برنامه قدرت گلوله برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Bullet Force عنوان یک بازی زیبا، مهیج و بسیار سرگرم کننده و محبوب در سبک بازی های اکشن و تیراندازی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. سایت ایزی پی سی همواره سعی بر این امر داشته که بهترین و به روز ترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تاکنون این افتخار را داشته اییم که بهترین بازی های اکشن اندرویدی که علاقه مندان زیادی دارند را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این پست نیز میخواهیم یکی دیگر از بازی های پرطرفدار اندروید که به صورت آفلاین میباشد را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه با ما همراه بود و با این بازی آشنا شوید.

دانلود بازی Bullet Force

دانلود بازی Bullet Force برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی قدرت گلوله شما میتوانید ساعت ها بدون نیاز به اینترنت به گوشی میخکوب باشید و نهایت لذت را ببرید. بازی از گرافیک خوبی بهره میبرد که کنترل شخصیت داستان بازی به صورت اول شخص بوده و شما میتوانید با استفاده از سلاح های متفاوت در مقابل دشمنان خود ایستادگی کرده و آنها را از بین ببرید. البته ناگفته نماند که این امکان نیز برای شما فراهم شده که در صورت علاقه داشتن به اینترنت متصل شده و با دشمنان واقعی به مبارزه بپردازید. بازی Bullet Force از سطح های متفاوتی تشکیل شده که از بارز ترین آنها میتوان به دو گزینه آنلاین و آفلاین بودن بازی اشاره کرد. گیم پلی بازی جذاب بوده و مانند دیگر بازی های اکشن و تفنگی میباشد که میتوان گفت بازی شباهتی به بازی Counter Attack Multiplayer FPS دارد.

دانلود Bullet Force

دانلود بازی Bullet Force اندروید میتواند گزینه خوبی برای علاقه مندان به بازی های اکشن باشد. با استفاده از بازی قدرت گلوله شما میتوانید همواره به پلی دادن مشغول باشید. اگر دسترسی به اینترنت ندارید از گزینه آفلاین استفاده کنید. اگر دسترسی به اینترنت دارید از گزینه آنلاین استفاده کرده و با رقبایی واقعی به مبارزه بپردازید.

با دانلود بازی Bullet Force در محیط های متنوع به نبرد با دشمنانتان بروید!!

دانلود بازی Bullet Force

کنترل ها لمسی متفاوتی در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آنها به راحتی میتوانید تمامی اعمال مورد نیاز خود در بازی را کنترل کرده و بهترین خود را به نمایش بگذارید. این بازی تاکنون توانسته آمار دانلود میلیون ها بار توسط کاربران سراسر دنیا را به خود اختصاص دهد. اگر به دنبال یک بازی اکشن زیبا برای گذراندن اوقات خود میباشید، بازی Bullet Force میتواند یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما باشد.

بازی Bullet Force برای اندروید

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود قدرت گلوله برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین و یا آنلاین بودن بازی به دلخواه کاربر
  • گیم پلی جذاب و بسیار سرگرم کننده
  • وجود گرافیک خوب
  • حجم مناسب برنامه
  • وجود سطح های متفاوت برای پلی دادن
  • وجود سلاح های متفاوت برای مبارزه
  • امکان رقابت با دشمنان واقعی
  • وجود دکمه های کنترل مجازی عالی
  • اعتیادآور
  • و…

 دانلود Bullet Force اندروید رایگان جدید

با دانلود Bullet Force شما قادر خواهید بود که گذر زمان را فراموش کرده و ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود بازی Modern Strike Online یک گیم پلی جذاب را به خود هدیه دهید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Bullet Force برنامه قدرت گلوله برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  1.  ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
  2. فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.blayzegames.iosfps را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
  3.  بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Bullet Force‏

نام فارسی: قدرت گلوله

نسخه برنامه: 1.86.0

حجم برنامه: 64MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *