پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی carrom clash – دانلود بازی تخته حرفه ای برای اندروید

دانلود بازی carrom clash – دانلود بازی تخته حرفه ای برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی carrom clash خدمت شما همراهان همیشگی وب سایت ایزی پی سی هستیم. این بازی جذاب یک بای در سبک بازی های شبیه سازی می باشد. این بازی جذاب یکی از بهترین بازی های تخته است. این بازی جذاب ساخته ی استودیوی بازی سازی Nazara Games می باشد. و تاکنون بیش از یک میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب شده است.  امروز در وبسایت ایزی پی سی به معرفی بهترین بازی تخته ای برای موبایل می پردازیم.

دانلود بازی carrom clash

دانلود بازی carrom clash یکی از بهترین بازی های تخته ای برای اندرویدفون شما می باشد. این بازی مربوط به مناطق جنوب شرق آسیا می باشد. و از بازی محبوب و پر طرفدار محسوب می شود.این بازی به این صورت است. که در این بازی شما تعدادی مهره برای بازی کردن دارید. باید این مهره ها در سوراخ های کناری تخته ها بیندازید. همچنین امکان بازی به صورت بازی با مهره های سیاه و سفید یا مهره های امتیازی می شود. در صورتی که مهره های خود را زود تر از سایر حریفان به داخل سوراخ بیندازید برنده هستید. در غیر این صورت یا در صورت تساوی می توانید از مهره ی ملکه یا همان مهره ی قرمز رنگ ویژه استفاده بکنید.

دانلود بازی carrom clash

دانلود بازی تخته حرفه ای برای اندروید

در دانلود بازی carrom clash جالب اینجاست که اگر شما صاحبه مهره ی ملکه هستید. باید بعد از گل کردن این مهره مهره ی بعدی را نیز گل کنید. در غیر این صورت مهره به جای اولیه خود باز می گردد. دانلود بازی تخته حرفه ای برای اندروید را به تمام علاقه مندان به بازی های تخته ای پیشنهاد می کنیم. همچنین با دانلود بازی carrom clash می توانید هم انلاین و هم افلاین بازی کنید.این بازی به شما این امکان را می دهد با هوش مصنوعی این بازی محبوب سرگرم شوید. یا با دوستان خود یا به صورت انلاین بازی کنید. بری علاقه مندان به بازی های تخته ای دانلود بازی monopoly برای اندروید و همچنین دانلود بازی Ludo King برای اندروید را پیشنهاد می کنیم. که هر دو از بازی های محبوب تخته ای می باشد. در وبسایت بارگذاری شده اند.

دانلود بازی تخته برای اندروید

ویژگی های بهترین بازی تخته اندروید
  • امکان بازی هم به صورت انلاین هم به صورت افلاین
  • یک بازی تخته ای بسیار پر طرفدار و محبوب
  • دارای حالت بازی با دوستان یا هوش مصتوعی
  • بازی بسیار سرگرم کننده و محبوب
  • صداگذاری ساده و کار شده
  • گیم پلی اعتیاد آور
  • و….

بهترین بازی تخته اندروید

برای دانلود بازی carrom clash می توانید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. هم چنین ما آخرین ورژن این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در نسخه های عادی و مود شده برای شما بارگذاری کردیم.

اگر از علاقه مندان به شبکه های اجتماعی هستید پیشنهاد می شود نصب اینستاگرام جدید را از دست ندهید. در وبسایت با لینک مستقیم آماده ی دانلود می باشد.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی carrom clash – دانلود بازی تخته حرفه ای برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید 4.2 و به بالا

مشخصات
شرکت سازنده: corp.nazara.com

نام انگلیسی: carrom clash

نام فارسی: بازی تخته

نسخه برنامه: 1.30

حجم برنامه: 45MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *