پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Forward Assault برنامه حمله روبه جلو برای اندروید

دانلود بازی Forward Assault برنامه حمله روبه جلو برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Forward Assault برنامه حمله روبه جلو برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Forward Assault عنوان یک بازی محبوب، مهیج و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و تفنگی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. سایت ایزی پی سی یکی از بهترین سایت های ایرانی در حوزه نرم افزار بوده و همواره بر این باور کار خود را پیش برده و که کاربران خود را راضی نگهدارد. پست های متفاوتی از بازی های مخصوص سیستم عامل اندروید عرضه کرده ایم که شامل بهترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده اند. در این پست نیز میخواهیم یک بازی دیگر با این موضوع را در اختیار شما قرار بدهیم، امیدواریم که مورد پسند شما عزیزان واقع شود.

دانلود بازی Forward Assault

دانلود بازی Forward Assault برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی حمله روبه جلو از گذر زمان غافل شده و به صورت آفلاین به مبارزه با دیگر رقبا بپردازید. این بازی توانسته کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند که در این خصوص توانسته آمار دانلود بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران سراسر دنیا را بدست آورد. بازی از گیم پلی زیبا و روان برخوردار بوده و شما کاملا راضی نگه خواهد داشت.

با دانلود بازی Forward Assault به شکل آفلاین دشمنانتان را تار و مار کنید!!

دانلود بازی Forward Assault

وقت آن رسیده که بازی Forward Assault را بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود نصب کرده و ساعت ها خود را مشغول به پلی دادن کنید. بازی به صورت اول شخص پیش خواهد رفت و شما میتوانید در سطح های متفاوتی به مبارزه بپردازید. از ویژگی ها عالی بازی میتوان به قابلیت انتخاب هریک از دو سطح آنلاین و یا آفلاین بازی اشاره کرد. اگر دسترسی به اینترنت دارید با رقبایی واقعی به مبارزه بپردازید و در غیر این صورت مبارزه کنید.

بازی Forward Assault

دانلود بازی Forward Assault را میتوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی برای سرگرم شدن دانست که این امکام برای شما فراهم شده از گذر زمان غافل شوید. مانند تمامی بازی ها در این سبک در بازی حمله روبه جلو نیز شما میتوانید از انواع متفاوت سلاح ها استفاده کرده و به رقابت با دیگر کاربران بپردازید. آیتم ها متفاوتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که از آنها میتوان به خریداری سلاح های متفاوت اشاره کرد. به طور کلی بازی Forward Assault تمامی ویژگی های یک بازی خوب را دارا میباشد. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Bullet Force اشاره کرد. اگر به دنبال یک بازی اکشن و تیراندازی با کیفیت خوب و حجم کم میگردید، پیشنهاد میکنیم که بازی Forward Assault را دانلود کرده و با استفاده از سلاح های جذاب و محیط هایی عالی که طراحی شده است تجربه خوبی داشته باشید.

دانلود Forward Assault

برخی ویژگی ها و امکانات بازی حمله رو به جلو برای اندروید به صورت رایگان

  • آنلاین و یا آفلاین بودن بازی بنا بر خواسته کاربر
  • گیم پلی زیبا
  • گرافیک خوب
  • حجم مناسب نسبت به گرافیک و گیم پلی زیبا
  • امکان رقابت با دشمنان واقعی
  • امکان خرید سلاح های متفاوت
  • وجود انواع مختلف سلاح ها
  • امکان رقابت با دوستانتان
  • وجود دکمه های کنترل کارآمد
  • اعتیادآور
  • و…

دانلود Forward Assault اندروید رایگان جدید

با پلی دادن در بازی Forward Assault هیجان را برای خود به ارمغان آورده و از گذر زمان غافل باشید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Standoff 2 همواره خود را سرگرم کرده و هیجان را به خود هدیه دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Forward Assault برنامه حمله روبه جلو برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  1. ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
  2.  فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ccom.blayzegames.newfps را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
  3. بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.2 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Forward Assault‏

نام فارسی: حمله روبه جلو

نسخه برنامه: 1.2026

حجم برنامه: 39MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *