پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Standoff 2 برنامه بن بست 2 برای اندروید

دانلود بازی Standoff 2 برنامه بن بست 2 برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Standoff 2 برنامه بن بست 2 برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان هیشگی فراهم شده است. Standoff 2 عنوان یک بازی پرطرفدار و مهیج به نام بن بست 2 میباشد که در سبک بازی های اکشن بوده که مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تاکنون سعی کرده اییم به روز ترین برنامه ها و بازی های اندرویدی را در اختیار شما قرار دهیم که کاربران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده اند. در این پست نیز با معرفی بازی بن بست 2 که نسخه دوم این بازی زیبا میباشد قصد داریم بار دیگر شما را به وجد بیاوریم. شما میتوانید یکی از دو نوع متفاوت تیم های تاکتیکی و ضربتی را انتخاب کرده و به مبارزه بپردازید.

دانلود بازی Standoff 2

دانلود بازی Standoff 2 برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی بن بست 2 ساعت ها خود را مشغول به پلی دادن در یک بازی زیبا کنید. بازی Standoff 2 از گیم پلی زیبا برخوردار بوده که شما میتوانید به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا رقابت کنید. تنها امری که در بازی باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از مهارت خود میباشد. شما باید با استفاه از بهترین مهارت های خود بهترین بودن را به نمایش گذاشته و تمامی دشمنان خود را از پا در بیاورید. بازی Standoff 2 از گرافیک خیلی خوبی برخوردار است که تمامی جزئیات به صورت واضح قابل نمایش میباشد. شما در این بازی نیز باید با استفاده از سلاح های متفاوت به رقابت با دیگر افراد بپردازید. میتوانید با دوستان خود به رقابت پرداخته و همدیگر را به چالش بکشید. این بازی تاکنون توانسته آمار دانلود 5 میلیون بار توسط کاربران سراسر دنیا را بدست آورد.

با دانلود بازی Standoff 2 با بالا بردن زمان بازیتان تکسچر و اسکین های جدید به باسلحه هایتان ببخشید!!

دانلود بازی Standoff 2

دانلود بازی Standoff 2 این امکان را به شما میدهد که هیجان بالایی را به خود هدیه داده و خود را مشغول کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Modern Strike Online اشاره کرد. این امکان نیز برای شما فراهم شده که در مکان های متفاوت به رقابت پرداخته و نهایت لذت را ببرید. سلاح های متفاوتی در زمینه های متفاوت در اختیار شما قرار گرفته که به بهترین شکل ممکنه نتیجه خوبی را بدست آورید. دکمه های کنترل مجازی روان و راحتی برای شما در صفحه تعبیه شده که به بهترین نحو ممکنه بتوانید بازی را به پیش ببرید. در بازی Standoff 2 شما میتوانید در رقابت های چند نفره به مقابله با دیگر کاربران بپردازید. به طور کلی بازی از گرافیک خوب و گیم پلی زیبا برخوردار بوده که میتوانید آن را با سرعت بالا از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی دریافت کنید.

دانلود بازی Standoff 2 برای اندروید

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود بن بست 2 برای اندروید به صورت رایگان

  • آنلاین بودن بازی
  • حجم مناسب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی اعتیاد آور
  • امکان رقابت در سطح های متفاوت
  • امکان استفاده از اسحه های متفاوت
  • صداگذاری های عالی
  • امکان ارتباط با دوستان از طریق صوت و چت
  • وجود کنترل های لمسی عالی
  • رقابت با افراد واقعی
  • و…

دانلود Standoff 2 اندروید رایگان جدید

با استفاده از بازی Standoff 2 ساعت ها خود را مشغول به یک بازی اعتیاد آور کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter تجربه یک بازی اسنایپری خوبی را داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Standoff 2 برنامه بن بست 2 برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  1.  فایل اصلی را دانلود و نصب کنید.
  2.  فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.axlebolt.standoff2 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
  3.  بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!

سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Standoff 2

نام فارسی: بن بست 2

نسخه برنامه: 0.18.2

حجم برنامه: 92MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *