پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی ice crush 2 اپلیکیشن یخ شکن 2 مخصوص اندروید

دانلود بازی ice crush 2 اپلیکیشن یخ شکن 2 مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی ice crush 2 اپلیکیشن یخ شکن 2 مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. اپلیکیشن ice crush 2 یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های پازل و فکری میباشد که به صورت رایگان برای تمامی کربران در سراسر دنیا عرضه شده است. این بازی همانند نسخه قبلی که برایتان قرار داده اییم از محتوایی پازلی پشتیبانی میکند که میتواند ساعا ها شما را مشغول کرده و به زمین میخکوب کند. همانگونه که اشاره کردیم این نسخه از بازی نیز از داستانی مشابه با نسخه پیشین خود پیروی میکند. در بازی یخ شکن 2 نیز شما باید به آدم برفی داستان کمک کنید که به بالاترین قسمت سرزمین رفته و در این مسیر با هیولا ها و الف ها مبارزه کرده و حیوانات را نجات دهد.

دانلود بازی ice crush 2

دانلود بازی ice crush 2 با لینک مستقیم

بازی ice crush 2 یک بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آود میباشد که قادر خواهد بود ساعت ها شما را سرگرم کند. از دیگر بازی هایی که میتوان به شما اشاره کرد، بازی Water Connect Puzzle میباشد که برای دانلود آن تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید. برای نجات حیوانات و پیش بردن بازی شما باید سنگ های مشابه به یکدیگر را کنار همدیگر قرار داده و آنها را خورد کنید. از این طریق امتیازاتی کسب میشود که شما میتوانید بوسیله آنها بازی را به سمت جلو پیش ببرید. در این نسخه از بازی نیز میزان حرکات شما محدود میباشد که تعداد آنها برای شما به نمایش گذاشته میشود. اهدافی که برای شما در هر مرحله تعیین میشود را قبل از پایان مرحله به اتمام برسانید و هر مرحله را با دقت پشت سر بگذارید.

دانلود بازی ice crush 2

بازی ice crush 2 میتواند جز بهترین بازی های در نوع پازل و فکری باشد که گیم پلی راحت دارد. در بازی یخ شکن 2 اگر بتوانید مراحل را اهداف تعیین شده برای شما در هر مرحله را قبل از به پایان رسیدن بازی به اتمام برسانید از امتیازات بیشتری برخوردار خواهید شد. در این حین نیز آیتم ها و آپشن هایی نیز برای شما در نظر گرفته شده است که با استفاده از آنها قادر خواهید بود که مراحل را سریع تر و آسان تر پشت سر بگذارید. با بدست آوردن امتیازات بیشتر و بدست آوردن گوله برفی و سکه شما قار خواهید بود که آدم برفی داستان خود را ارتقا داده و برای رویارویی با دشمنان قدرمند سازید. با پیشرفت در بازی مراحل نیز سخت تر خواهند شد و شما را به پالش خواهند کشید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود یخ شکن 2 به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم عالی برنامه
  • گیم پلی راحت اپلیکیشن
  • سرگرم کننده و اعتیاد آور
  • وجود بیش از 800 سطح
  • وجود آپشن هایی برای راحت طی کردن مراحل
  • وجود اهدافی معین در هر مرحله
  • و…

دانلود بازی یخ شکن 2 به صورت رایگان و با لینک مستقیم

بازی یخ شکن 2 از بیش از 800 سطح متفاوت تشکیل شده است تا به شما حس تکراری بودن دست پیدا نکند. این بازی توانسته امتیازات خیلی خوبی را در فروشگاه گوگل بدست آورد. کاربرانی که این بازی را نصب کرده اند نیز احساس رضایت خوبی داشته اند. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود Ice Crush نسخه اول از مجموعه بازی یخ شکن سرگرمی را به خود هدیه دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی ice crush 2 اپلیکیشن یخ شکن 2 مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: m.ezjoygame.com

نام انگلیسی: Ice Crush 2

نام فارسی: یخ شکن 2

نسخه برنامه: 2.9.6

حجم برنامه: 20MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *