پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی little nightmares 2 نرم افزار کابوس های کوچک برای کامپیوتر

دانلود بازی little nightmares 2 نرم افزار کابوس های کوچک برای کامپیوتر

4
(3)

دانلود بازی little nightmares 2 نرم افزار کابوس های کوچک برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. little nightmares 2 عنوان قسمت دوم بازی زیبا و پرطرفدار کابوس های کوچیک میباشد که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. سایت ایزی پی سی همواره سعی کرده که بهترین و پرطرفداران ترین بازی ها و برنامه های اندروید و کامپیوتر را در اختیار کابران خود قرار دهد. در این پست میخواهیم به دانلود بازی little nightmares chapter 2 بپردازیم که مورد علاقه کاربران قرار گرفته است. بازی از داستانی زیبا، هیجان انگیز و مرموز برخوردار است که شخصیت جدیدی نسبت به قسمت قبلی این بازی وارد داستان شده است. البته شخصیت داستان قسمت قبلی نیز وی را در این مسیر همراهی میکند.

دانلود بازی little nightmares 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی little nightmares 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود بازی کابوس ها کوچک پا در دنیایی تاریک و هیجان انگیز بگذارید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود بازی 1 و 2 generals zero hour اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم بازی little nightmares chapter 2 برای pc از داستانی زیبا پشتیبانی میکند. داستان بازی اینگونه است که شما در نقش کاراکتری به نام مونو بازی را ادامه خواهید داد. بازی little nightmares chapter در دنیایی تاریک و هیجان انگیز ادامه پیدا خواهد کرد که در این داستان سیگنال هایی در دنیا پخش شده و باعث ایجاد هرج و مرج و بهم ریختگی شده است. اکنون شخصیت اصلی داستان بازی به دنبال پیدا کردن مرکز آن و رفع این مشکلات میباشد. شما باید شخصیت اصلی بازی به نام مونو را کنترل کرده و به او کمک کنید که دنیا را نجات دهد.

در دانلود بازی little nightmares chapter 2 برای اندروید و کامپیوتر شخصیت اصلی نسخه قبلی بازی نیز با شما همراه بوده و راهنمایی های لازمه را یادآور خواهد شد. البته مکالماتی میان این دو شخصیت صورت نمیگیرد اما راهنمایی های لازمه انجام میشوند. سازندگان بازی کابوس های کوچک سعی کرده اند در نسخه دوم بازی تغییراتی را اعمال کنند، به گونه ای که ظاهر شخصیت قسمت دوم بازی نسبت به نسخه قبلی متفاوت تر بوده و قادر خواهد بود که از سلاح های متفاوتی برای باز کردن راه و یا مبارزه با دیگران استفاده کند که از ویژگی های خوب این نسخه نسبت به دانلود بازی little nightmares میباشد.

دانلود بازی little nightmares برای کامپیوتر

بازی کابوس های کوچک برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود بازی little nightmares 2 برای اندروید و کامپیوتر از فضایی بسیار عالی با کیفیت خیلی خوب ساخته شده است که به راحتی کاربر را به خود جذب میکند. وجود six یا شخصیت نسخه قبلی این بازی شما را بسیار ساپورت کرده و میتوان آن را به عنوان یک دلگرمی برای مونو حساب کرد. در این نسخه از بازی نیز شما باید مانند نسخه سابق از دست دشمنان خود پنهان شده و نگذارید که شما را پیدا کنند. بازی little nightmares به راحتی استرس و هیجان بالایی را در اعماق وجود مخاطب خود ایجاد میکند به صورتی که مخاطب علاقه مند میشود که بازی را ادامه دهد. از جمله ویژگی ها میتوان به وجود six اشاره کرد که شما را از خطرات احتمالی آگاه کرده و نمیگذارد که آسیبی به شما وارد شود.

در دانلود بازی little nightmares از جمله ویژگی ها خیلی خوبی که میتوان به آن اشاره کرد طراحی زیبا و هنرمندانه به کار رفته در نقش های بد بازی میباشد که دستخوش تغییراتی خیلی خوب شده و صداگذاری های عالی نیز به کار رفته است که شما را وادار به ترسیدن میکند. بازی کابوس ها کوچک ترس و اضطراب خاصی را وارد دل مخاطب خود میکند به گونه ای که شما علاوه بر داشتن یک بازی عالی از ترس خاصی نیز در این بازی برخوردار خواهید بود. اگر به دنبال یک بازی عالی برای کامپیوتر خود میباشید و علاقه مند هستید که ساعت ها مشغول به بازی کردن باشید سایت ایزی پی سی دانلود این بازی را به شما عزیزان پیشنهاد میکند.

دانلود بازی little nightmares

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود بازی little nightmares 2 برای کامپیوتر

  • وجود داستانی زیبا
  • کیفیت عالی
  • داستان زیبا بازی
  • امکان استفاده از اسلحه
  • وجود شخیت های بد به روز شده در بازی
  • وجود شخصیت نسخه قبلی بازی برای راهنمایی
  • وجود محیطی تاریک
  • امکان وارد کردن هیجان بالا به مخاطب
  • و…

دانلود بازی little nightmares برای کامپیوتر رایگان

بازی little nightmares از جمله نرم افزار های پرطرفدار برای کامپیوتر میباشد که سایت ایزی پی سی لینک دانلود این نرم افزار را در انتهای همین پست به صورت مستقیم قرار داده است. امیدواریم که با دانلود و نصب بازی little nightmares 2 بهترین تجربه بازی کردن را داشته باشید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک بازی جذاب دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود بازی Streamer life simulator تجربه یک بازی زیبا را داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی little nightmares 2 نرم افزار کابوس های کوچک برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

 دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

 فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

 به نصب بازی بپردازید.

 فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 از اجرای بازی لذت ببرید.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 570, 1 GB | AMD Radeon HD 7850, 2 GB

DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 760, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB

DirectX: Version 11

مشخصات
شرکت سازنده: bandainamcoent.com

نام انگلیسی: little nightmares 2

نام فارسی: کابوس های کوچک

حجم برنامه: 3.84GB

2 پاسخ به “دانلود بازی little nightmares 2 نرم افزار کابوس های کوچک برای کامپیوتر”

  1. ستایش گفت:

    تا 79% میره بعد ارور میده

  2. اریا گفت:

    سلام من وقتی رمزو میزنم ارور THERE IS NOT INOGH SPACE ON THE DISK. تا ۷۹٪ میره و بد این ارورو میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *