پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Pocket Family Dreams اپلیکیشن رؤیاهای خانوادگی برای اندروید

دانلود بازی Pocket Family Dreams اپلیکیشن رؤیاهای خانوادگی برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Pocket Family Dreams اپلیکیشن رؤیاهای خانوادگی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همییشگی فراهم شده است. اپلیکیشن رؤیاهای خانودگی یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های مدیریتی و فکری میباشد که به صورت رایگان برای کاربران از سراسر دنیا عرضه شده است. این بازی نیز مانند سایر بازی های این دسته شامل دو قسمت پارل و مدیریتی میباشد. در قسمت اول شما باید با استفاده از هوش خود به حل پازل های سه تایی بپردازید و آنها را کنار یکدیگر قرار دهید. با انجام اینکار شما کسب درآمد کرده و با استفاده از درآمدی که در این قسمت داشته ایید در قسمت دوم بازی یعنی قسمت مدیریتی به ساخت دکوراسیون و زیبا سازی خانه خود میپردازید. این بازی مخصوص اندرویدفون ها میباشد.

دانلود بازی Pocket Family Dreams

دانلود بازی Pocket Family Dreams با لینک مستقیم

بازی Pocket Family Dreams زیبا و سرگرم کننده بوده که میتواند ساعت ها شما را مشغول به بازی کردن کند. از دیگر بازی هایی که میتوان در این زمینه نام برد، دانلود بازی Tiny Room Stories: Town Mystery میباشد. در بازی رؤیاهای خانوادگی شما در نقش یک دختر به نام Clara هستید که قصد دارد خانه خانوادگی زیبا خود را بازسازی کند. در این راه شما باید به او کمک کرده و در مراحل بازی او را یاری کنید. این بازی از شخصیت های متععدی شکل گرفته است که شما در حین بازی با آنها برخورد خواهد کرد. دوستان و اعضای خانواده Clara که با آنها برخورد خواهید کرد نقش های بسزایی در این بازی ایفا خواهند کرد. بازی رؤیاهای خانوادگی از داستانی زیبا تشکیل شده که باعث میشود کاربر احساس رضایت کافی را از این بازی داشته باشد. به جمع اوری مواد ضروری بپردازید.

با دانلود بازی Pocket Family Dreams خانه رویاییتان را به مرور طراحی کنید!!

دانلود برنامه Pocket Family Dreams

بازی Pocket Family Dreams حس آرامش را به شما منتقل خواهد کرد. این بازی در فروشگاه گوگل توانسته کاربران قابل توجهی را به خود جذب کرده و همچنین نظرات این کاربران به بازی بسیار خوش آیند بوده است. با کمک کرده به کلارا و حل کردن پازل ها امتیازات خوبی را کسب کرده و به زیبا سازی خانه بپردازید. بازی رؤیاهای خانوادگی از ویژگی خاصی برخوردار است به گونه ای که انتخاب های زیادی برای تزئینات خانه در اختیار شما قرار دارد. شما میتوانید برای زیبا سازید خانه از انواع مبلمان استفاده کرده و به صورت دلخواه به شخصی سازی این خانه بپردازید. از جمله دیگر ویژگی ها درخواست اعضای خانواده وی میباشد که از شما برای زیبا سازی خانه هایشان کمک میخواهند. یعنی در این بازی شما علاوه بر زیباسازی خانه خود میتوانید به زیبا سازی خانه دیگران نیز بپردازید.

دانلود بازی Pocket Family Dreams

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود رؤیاهای خانوادگی به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود مبل های متنوع برای زیباسازی
  • امکان استفاده از کاغذ دیواری
  • وجود دو مرحله پازلی و مدیریتی
  • امکان کمک کردن و زیبا سازی خانه های آشنایان
  • و…

دانلود بازی Pocket Family Dreams

دانلود بازی رؤیاهای خانوادگی به صورت رایگان و با لینک مستقیم

بازی Pocket Family Dreams به راحتی میتواند ساعت ها شما را مشغول کند. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید لحظات خوبی را سپری کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Ninja Hero پلی دادن در یک بازی اکشن را برای خود به ارمغان بیاورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Pocket Family Dreams اپلیکیشن رؤیاهای خانوادگی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

لین اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: kooapps.com

نام انگلیسی: Pocket Family Dreams

نام فارسی: رؤیاهای خانوادگی

نسخه برنامه: 1.1.5.29

حجم برنامه: 148MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *