پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Push’em all برای اندروید اپلیکیشن هل دادن رقبا

دانلود بازی Push’em all برای اندروید اپلیکیشن هل دادن رقبا

5
(1)

دانلود بازی Push’em all برای اندروید اپلیکیشن هل دادن رقبا به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Push’em all عنوان یک برنامه سرگرم کننده و زیبا در حوزه بازی های تفننی و اکشن میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی هل دادن رقبا را میتوان یکی از بهترین بازی های کم حجم برای گذراندن اوقات فراغت دانست که کاربران سراسر دنیا احساس رضایت نسبت به دانلود این بازی داشته اند. بازی از داستانی زیبا و جالب پشتیبانی میکند به صورتی که شما در نقش یک آدمک هستید و باید در مقابل دشمنان خود ایستادگی کنید. مثل تمامی بازی هایی که کمپانی VOODOO روانه بازی کرده است، بازی Push’em all نیز از رنگ بندی های زیبایی تشکیل شده که میتواند بسیار خلاقانه باشد.

دانلود بازی Push’em all

دانلود بازی Push’em all برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود کردن بازی هل دادن رقبا وارد دنیایی رنگی و پر از هیجان شوید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Ball’s Journey اشاره کرد. در بازی Push’em all شما باید در مقابل سیل عظیمی از دشمنان خود قرار بگیرید. شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیار دارید دشمنان خود را که از رنگ ها دیگری برخوردار هستند از روی سکو ها به پایین پرتاب کنید. بازی از ماجرایی زیبا برخوردار است که شاید به نظر ساده بیاید اما هیجان کافی را به کاربر انتقال خواهد داد. در دست شما میله ای وجود دارد که کاراکتر بازی آن را به صورت افقی در دستان خود گرفته و به سمت دشمنان خود حرکت میکند. شما باید با استفاده از میله ای که در اختیار دارید دشمنان خود را هل داده و آنها را به پایین پرتاب کنید.

با دانلود بازی Push’em all به رقابت با دیگران بپردازید و خود را به چالش بکشید!!

دانلود بازی Push’em all

با دانلود بازی Push’em all ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید. ابزار و یا همان سلاحی که شما در دست دارید حالتی فنری مانند نیز دارد به صورتی که زمانی که شما ایستاده ایید با ضربه زدن بر روی صفحه میله به سمت جلو پرتاب شده و دوباره بازمیگردد. ماهیت داستان درباری هل دادن و پرت کردن دشمنان میباشد. هرچقدر که در مراحل پیشروی میکنید شرایط نیز برای شما سخت تر خواهد شد. هرچه به سمت جلو میروید آدمک های بیشتری بر سر راه شما قرار خواهند گرفت و حتی آدمک های غول آسایی نیز مقابل شما خواهند ایستاد که هول دادن آنها مقداری سخت تر خواهد شد. در نظر داشته باشید که دشمنان شما نیز سعی بر نابودی شما را دارند، پس بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. آپشن هایی نیز برای آنلاک کردن برخی ویژگی ها در اختیار شما قرار دارند.

دانلود بازی Push’em all

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود هل دادن رقبا برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود رنگ بندی ها متفاوت
  • وجود دشمن هایی متفاوت
  • هیجان انگیز
  • وجود سلاحی برای مقابله با دشمنان
  • سرگرم کننده
  • و…

بازی Push’em all اندروید رایگان جدید

با دانلود Push’em all خود را ساعت ها مشغول بازی کردن کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربهاربری خوبی را داشته باشید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Hole.io ساعت ها خود را مشغول یک بازی اعتیاد آور کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Push’em all برای اندروید اپلیکیشن هل دادن رقبا

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Push’em all

نام فارسی: هل دادن رقبا

نسخه برنامه: 1.37

حجم برنامه: 76MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *