پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Standoff Multiplayer برنامه تیراندازی برای اندروید

دانلود بازی Standoff Multiplayer برنامه تیراندازی برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Standoff Multiplayer برنامه تیراندازی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Standoff Multiplayer عنوان یک بازی سرگرم کننده، محبوب و پرطرفدار در سبک تیراندازی و اکشن میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی های تیراندازی و اکشن از جمله پرطرفدار ترین بازی های تمامی سیستم عامل ها میباشد که سیستم عامل اندروید در این زمینه مزایای بیشتری را شامل میشود. بازی های متفاوتی در این زمینه را در اختیار شما قرار داده اییم که مورد پسند شما واقع شده است. در این پست نیز میخواهیم یکی دیگر از بازی های محبوب در زمینه تیراندازی را به شما معرفی کنیم که امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

دانلود بازی Standoff Multiplayer

دانلود بازی Standoff Multiplayer برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی تیراندازی برای اندروید ساعت ها خود را مشغول پلی دادن کرده و از گذر زمان غافل شوید. بازی Standoff Multiplayer را میتوان یکی از بازی های خوب اکشن و تیراندازی برای اندروید دانست که از حجم کمی برخوردار بوده و در عین حال میتواند ساعت ها کاربر را سرگرم کند. بازی از گیم پلی زیبا و جذاب برخوردار است که این امکان را میدهد در یکی از دو تیم ضربتی و یا تاکتیکی به دلخواه خود به بازی کردن پرداخته و نهایت استفاده و  لذت را ببرید.

دانلود بازی Standoff Multiplayer

با دانلود بازی Standoff Multiplayer به شکل اول شخص و سوم شخص به نبرد میان دشمنان بپردازید!!

بازی Standoff Multiplayer به صورت اول شخص اداره خواهد شد و شما در نقش شخصیتی حرفه ای و مبارز بازی را شروع خواهید کرد. بازی تیراندازی و رقابتی نیز مانند دیگر بازی ها از گیم پلی یک نواخت پشتیبانی میکند و شما باید در مراحل متفاوت دشمنانی که سعی بر کشتن شما دارند را از بین ببرید.

دانلود Standoff Multiplayer برای اندروید

دانلود بازی Standoff Multiplayer را میتوان یکی از بهترین بازی های اکشن سرگرم کننده در سیستم عامل اندروید دانست که اگر از طرفداران بازی های اکشن و تیراندازی میباشید، پیشنهاد میکنیم که این بازی را دانلود کرده و به بهترین شکل ممکن اوقات خود را سپری کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Forward Assault اشاره کرد. شما در ابتدا بازی در نقش یک شخص فرمان بگیر خواهید بود و با پیشرفت در بازی ارتقا درجه پیدا کرده و به ژنرالی دست پیدا خواهید کرد. دکمه های مجازی متفاوتی نیز برای شما در نظر گرفته شده که اداره بازی را بسیار عالی کرده و به راحتی قادر خواهید بود که شخصیت داستان بازی را کنترل کرده و با دیگر دشمنان مقابله کنید. به طور کلی بازی Standoff Multiplayer به راحتی میتواند ساعت ها شما را مشغول کرده و تجربه خوبی را برای شما رقم بزند.

بازی Standoff Multiplayer

برخی ویژگی ها و امکانات بازی تیراندازی و تفنگی برای اندروید به صورت رایگان

  • آنلاین بودن بازی
  • گرافیک خوب برنامه
  • حجم خیلی خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی زیبا
  • اعتیادآور
  • وجود سلاح های متفاوت
  • امکان رقابت با دشمنان واقعی
  • امکان رقابت با دوستانتان
  • وجود دکمه های کنترل مجازی عالی
  • اجرای بازی به صورت اول شخص
  • و…

دانلود Standoff Multiplayer اندروید رایگان جدید

با پلی دادن در بازی Standoff Multiplayer هیجان را برای خود به ارمغان آورده و ساعت ها خود را مشغول کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Standoff 2 یه گیم پیل اعتیاد آور را به خود هدیه دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Standoff Multiplayer برنامه تیراندازی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  1. ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
  2.  فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.alanapps.standoff را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
  3.  بازی را اجرا کنید

سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 2.3.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Standoff Multiplayer

نام فارسی: تیراندازی

نسخه برنامه: 1.22.1

حجم برنامه: 26MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *