پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Super Stylist اپلیکیشن عشق مد برای اندروید

دانلود بازی Super Stylist اپلیکیشن عشق مد برای اندروید

3.1
(12)

دانلود بازی Super Stylist اپلیکیشن عشق مد برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Super Stylist عنوان یک بازی زیبا و بسیار سرگرم کننده و پرطرفدار در حوزه بازی ها تفننی میباشد سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان برای تمامی کاربران در سراسر دنیا عرضه شده است. بازی عشق مد همانگونه که میتوان از نامش برداشت کرد، یک بازی مد لباس میباشد که بیش از 10,000,000 بار توسط کاربران در سراسر دنیا دانلود شده است. بازی از داستانی زیبا ساخته شده است که مکالمات میان کاراکتر های موجود در آن به صورت باکس تکست میباشد. بازی عشق مد از کیفیت خوبی برخوردار است و مورد  علاقه گیمر های دختر میباشد. پس از قرار دادن بازی ها با موضوعاتی گوناگون قصد کردیم یک بازی مخصوص دختران پلیر عرضه کنیم.

دانلود بازی Super Stylist

دانلود بازی Super Stylist برای اندروید با لینک مستقیم

بازی عشق مد یک بازی دخترانه همراه با گرافیکی خیلی خوب و داستانی زیبا میباشد که قصد معرفی این بازی را برای شما عزیزان داریم. از دیگر بازی هایی که میتوان به آنها اشاره کرد، دانلود بازی Family Hotel میباشد. در ابتدای بازی شما صاحب یک سالن کوچک همراه با مشتریان کم میباشید که ابزار، لوازم آرایشی و لباس های نه چندان زیادی را نیز در اختیار ندارید. اکنون نوبت شما شده است که بهترین نمونه کار خود را ارائه داده و مشتریان جدید را به خود جذب کنید. با کار کردن برای مشتریان جدید نیز کسب درآمد کرده و پول های خود را جمع کنید. به بهترین روش ممکن کارهایتان را انجام دهید و مشتریانی که به شما زنگ میزنند را، درخواستشان را قبول کنید. پس از قبول کردن سفارشات، خود را مشهور کرده و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

دانلود بازی Super Stylist

دانلود بازی Super Stylist اندروید سورپرایزی برای پلیر های دختر میباشد که سایت ایزی پی سی قصد دارد این برنامه را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با قبول کردن مشتریان تازه درآمد کسب خواهید کرد. با استفاده از پول هایی که بدست می آورید میتوانید آپشن هایی مانند مدل، لباس و یا لوازم آرایش را خریداری کنید. در طول زمان شما مشهور شده و شما باید بهترین نحوه کار خود را ارائه دهید. سفارشاتی که خواهید گرفت متنوع بوده و شما باید از انواع مدل های لباس و از آرایش های متفاوتی برای زیبا سازی مشتریان خود استفاده کنید. در بازی عشق مد تنوع خیلی خوبی بکار گرفته شده به طوری که شما را از خود زده نخواهد کرد و شما ساعت ها در این بازی مشغول پلی دادن خواهید بود.

شما با دانلود بازی Super Stylist تنوع بی نظیری از آیتم های شخصی سازی شده را دریافت خواهید کرد.

دانلود بازی Super Stylist

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود عشق مد برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خیلی خوب اپلیکیشن
  • داستان زیبا بازی
  • وجود کاراکتر های متفاوت
  • امکان مشتری گرفتن
  • امکان طراحی لباس
  • امکان آرایش کردن مشتریان
  • آپشن ها و قابلیت هایی بسیاری که در دسترس خواهند بود
  • امکان مشهور شدن و درآمد زایی
  • و…

دانلود بازی Super Stylist پول بی نهایت به صورت رایگان و با لینک مستقیم

بازی Super Stylist از بهترین بازی های سالن آرایش موجود میباشد که برای دانلود آن تنها کافی است به انتهای پست رفته و دکمه دانلود را بزنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی War Planet Online ساعت ها خود را مشغول یک بازی سرگرم کننده با اکشن بالا کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Super Stylist اپلیکیشن عشق مد برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

 ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cocoplay.fashion.style را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: crazylabs.com

نام انگلیسی: Super Stylist - Dress Up & Style Fashion Guru

نام فارسی: عشق مد

نسخه برنامه: 3.0.04

حجم برنامه: 1.59GB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *