پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی virtual families 2 – بازی خانواده مجازی 2 اندروید + دیتا

دانلود بازی virtual families 2 – بازی خانواده مجازی 2 اندروید + دیتا

0
(0)

دانلود بازی virtual families 2 – بازی خانواده مجازی 2 اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی یک بازی بسیار جالب در سبک بازی های شبیه ساز که کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا از این بازی حمایت کرده اند. همانگونه که از اسم بازی پیداست مربوط به امور خانوادگی میشود و هر انچه را که شما در دنیای واقعی میتوانید در امور خانوادگی کنترل کنید در این بازی نیز انجام خواهید داد. بدین گونه که کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب میکنید و برای وی به انتخاب همسر میپردازید و یک خانواده تشکیل خواهید داد. در انجام امور روزمره به انها کمک میکنید. کمک کنید که یک کار مناسب انتخاب کنند و درامد کسب کنند. مکان زندگی انها را بهبود ببخشید، خانه انها را بزرگتر و بهتر کنید. وسایل مورد نیاز انها را فراهم کنید.

دانلود بازی virtual families 2

دانلود بازی virtual families 2 با لینک مستقیم

وقت ان است که مدیریت یک خانواده را در دست بگیرید. خانه رویایی خود را طراحی کنید. به خانه خود اتاق خواب، مهد کودک، سینما خانگی وحتی یک اتاق بازی اضافه کنید. بسیاری از کارهایی که شما در زندگی واقعی خود انجام میدهید نیز میتوانید در این بازی عملی کنید. سرکار بروید، درامد کسب کنید، خانه بسازید، ازدواج کنید، بچه دار شوید و یک زندگی عالی را برای خود رغم بزنید. برای کودکان خود پرستار بگیرید. بر خانواده خود نظارت کنید به انها ارامش ببخشید، وسایل مورد نیاز را فراهم کنید. سرکار بروید و مخارج و هزینه های خانواده خود را براورده کنید. خانه ی شما قدیمی شده است؟ مشکلی وجود ندارد، خانه خود را نوسازی کنید. به طور کلی تمامی اعمالی که شما در زندگی واقعی به منظور داشتن یک زندگی عالی را در نظر دارید، در این بازی در اختیار شما قرار گرفته است.با استفاده از این امکانات یک زندگی عالی را رقم بزنید.

دانلود بازی virtual families 2

اگر به بازی خانواده مجازی 2 علاقه مند شده ایید سایت ایزی پی سی دانلود بازی خانواده مجازی 3 را به شما پبشنهاد میدهد، امیدواریم که نهایت لذت استفاده را از این برنامه ببرید.

ویژگی های دانلود بازی خانواده مجازی با لینک مستقیم

  • شبیه سازی عالی
  • کیفیت عالی
  • نزدیک بودن بازی به واقعیت
  • ایجاد حس مسئولیت
  • فرهنگ سازی اجتماعی

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی virtual families 2 – بازی خانواده مجازی 2 اندروید + دیتا

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.ldw.virtualfamilies2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: www.ldw.com

نام انگلیسی: virtual families 2

نام فارسی: خانواده مجازی

نسخه برنامه: 1.7.6

حجم برنامه: 11MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *