پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی virtual families 3 – بازی خانواده مجازی 3 اندروید

دانلود بازی virtual families 3 – بازی خانواده مجازی 3 اندروید

0
(0)

دانلود بازی virtual families 3 – بازی خانواده مجازی 3 اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی جدیدترین نسخه بازی خانواده مجازی برای اندروید. این بازی نسخه سوم بازی های جذاب و بسیار اعتیاد اور خانواده مجازی است که تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. همانطور که اگاه هستید این بازی شامل سه قسمت بوده که موضع انها مدیرتی، تفننی است. مانند دو نسخه سابق این بازی شما به مدیریت خانواده میپردازید. نسخه سوم از این بازی علاوه بر نسخه اندروید، نسخه ویندوز را نیز شامل میشود. طبق روال سابق بازی اینگونه اغاز میشود که شما باید یک کاراکتر را به عنوان شخصیت خود انتخاب نمایید. فرقی نمیکند که چه جنسیتی را انتخاب میکنید. کاراکتر شما میتواند بنا بر سلیقه شما خانوم و یا اقا باشد.

دانلود بازی virtual families 3

دانلود بازی virtual families 3

همانگونه که گفتیم این نسخه نیز مانند نسخه های قبلی خود بر موضوع خانواده تمرکز دارد. بازی خانواده مجازی 3 از نمای سوم شخص شکل گرفته است. هدف شما این خواهد بود که یک خانواده شاد و بی نیاز را در یک خانه بزرگ مدیریت کنید. در ابتدا برای خود یک همسر انتخاب میکنید و طبق روند بازی پیش میروید. شما میتوانید با اعضای خانواده خود به مشورت بپردازید. دخل و خرج خانواده خود را مانند یک سرپرست واقعی کنترل کنید و به تهیه ی وسایل و چیزهای ضروری پرداخته و از چیز های غیر ضروری پرهیز کنید. به عنوان شخصیتی که خانواده را مدیریت میکند و نیاز های انها را برطرف میکند هوشمندانه عمل کنید. به هدف اصلی بازی که داشتن یک خانواده شاد و بی نیاز در یک خانه عالی است، توجه کنید که بتوانید به بهترین نحو ممکنه از پس همه چیز برایید. این بازی یک بازی با محتوای بسیار عالی بوده که با امتحان کردن ان علاقه مند خواهید شد.

دانلود بازی virtual families 3

اگر به بازی خانواده مجازی 3 علاقه مند شده ایید سایت ایزی پی سی دانلود بازی خانواده مجازی 2 را نیز به شما پیشنهاد میدهد امیدواریم که نهایت استفاده خود را از این نسخه رایگان ببرید.

دانلود بازی خانواده مجازی 3 با لینک مستقیم

  • کیفیت عالی
  • داستان عالی
  • محتوای خیلی خوب
  • فرهنگ سازی
  • شبیه سازی زندگی واقعی
  • نسخه پیشرفته قسمت های قبلی

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی virtual families 3 – بازی خانواده مجازی 3 اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: www.ldw.com

نام انگلیسی: virtual families 3

نام فارسی: خانواده مجازی 3

نسخه برنامه: 1.0.30

حجم برنامه: 138MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *