پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه بامبل نرم افزار Bumble برای اندروید آخرین نسخه

دانلود برنامه بامبل نرم افزار Bumble برای اندروید آخرین نسخه

3.3
(4)

لینک دانلود این برنامه به دستور سامانه مصادیق مجرمانه حذف گردیده است.

دانلود برنامه بامبل نرم افزار Bumble برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Bumble عنوان یک نرم افزار عالی، قدرتمند و پر طرفدار مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد. برنامه بامبل مانند بسیاری از نرم افزار هایی که هم اکنون کاربران از آنها استفاده میکنند، امکان برقراری ارتباط بین زن و مرد و نیز بالعکس را فراهم میکند. تاکنون بسیاری از نرم افزار ها مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ، توییتر و… در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته و توانسته اند که نتیجه های عالی را نیز کسب کنند. اکنون نرم افزار Bumble وارد عرصه شده است که به گفته سازندگان میتواند به عنوان یک نو آوری در فضای مجازی به حساب آید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با نرم افزار بامبل آشنا شوید.

دانلود برنامه بامبل

این محتوا به دستور سامانه مصادیق مجرمانه حذف گردیده است.

دانلود برنامه بامبل برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Bumble از جمله نرم افزار های عالی ارتباط اینترنتی میباشد که به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرده و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. برنامه Bumble با دریافت و جذب بیش از 30 میلیون کاربر از سراسر دنیا تاکنون به یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه دوست یابی و یا آغاز فعالیت به منظور کسب شغل تبدیل شده است. دانلود برنامه بامبل با استفاده از الگوریتم ها و مشخصاتی که برای آن تعیین شده است، سعی بر آن دارد که به صورت خیلی عالی و به بهترین روش ممکنه به آشنا کردن افراد متفاوت با یکدیگر بپردازد. به این صورت که نرم افزار Bumble دوست یابی به صورت آنلاین را بسیار قدرتمند تر و نیز مؤثرتر کرده است. ویژگی های عالی در اختیار کاربران قرار میگیرد که بتوانند به صورت خیلی عالی به دوست یابی بپردازند.

دانلود برنامه بامبل در واقع اولین نرم افزار میباشد که امکان دوست یابی و ارتباط با دیگران به صورت آنلاین را در قالب یک شبکه اجتماعی فراهم آورده است. هماهنگونه که اشاره کردیم تاکنون میلیون ها کاربر از سراسر دنیا به منظور دریافت دوست های جدید و یا کسب شغل جدید دانلود نرم افزار Bumble را نصب کرده اند. با روی کارآمدن نرم افزار های متفاوت مانند کلاب هاوس در این دوره و نیز دریافت کاربران بسیار، نرم افزار های دیگری نیز دست به کار شده اند. بامبل میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها برای یافتن دوست های جدید در فضای مجازی و نیز تبدیل کردن آنها به دوستان حقیقی باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود نرم افزار اینستاگرام اشاره کرد.

دانلود نرم افزار Bumble

دانلود نرم افزار Bumble برای اندروید به صورت رایگان

اگر بخواهیم برخی از ویژگی هایی که Bumble وارد عرصه کرده است را نام ببریم میتوان به گزینه های متفاوتی مانند:

  • Bumble: در برنامه Bumble خانوم ها اولین حرکت را انجام میدهند. به این صورت به صورت کلی قوانین قدیمی دوست یابی تغییر یافته و اینبار برای بدست آوردن شریک جدید خانوم ها باید دست به کار شوند.

 

  • Bumble BFF: این ویژگی امکانات عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد. به این صورت که نرم افزار بامبل بهترین راه ارتباطی را برای افرادی فراهم میکند که به تازگی وارد یک شهر شده اند. با استفاده از این ویژگی به راحتی میتوانید که دوستانی جدید را در محیط جدید زندگی خود پیدا کنید.

 

  • Bumble Bizz: در این ویژگی این امکان برای شما فراهم ساخته میشود که به سادگی به انتخاب شغل مورد نظر خود بپردازید. به این صورت که دانلود برنامه بامبل امکان پیدا کردن مربیان و یا فرصت های شغلی را برای کاربران فراهم میسازد. به این صورت شما میتوانید که علاوه بر یافتن دوستان جدید، کار جدیدی را نیز برای خود انتخاب کنید.

دانلود نرم افزار بامبل

برخی ویژگی ها و امکانات بامبل Bumble برای اندروید جدید

با استفاده از دانلود برنامه بامبل این امکان برای کاربران فراهم ساخته میشود که به دوست های جدیدی دست یابند. در واقع از جمله بهترین ویژگی هایی که Bumble وارد عرصه کرده است ویژگی برداشتن اولین قدم توسط خانوم ها میباشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان دانلود برنامه imetric که یک نرم افزار تحلیل حساب اینستاگرام برای اندروید میباشد، اشاره کرد.

  • حجم مناسب نرم افزار
  • برخورداری از رابط کاربری زیبا و روان
  • دریافت نتیجه در کمترین زمان ممکنه
  • تاکید نرم افزار بر روی قوانین برابری و احترام
  • امکان پیوند زدن حساب های Spotify و Instagram به حساب بامبل
  • امکان اشتراک گذاشتن فایل های تصویری
  • امکان برقرار کردن تماس تصویری با دوستان خود
  • قدرت و سرعت بالا نرم افزار
  • امکان یافتن دوستان جدید
  • امکان یافتن فرصت های شغلی
  • و…

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه بامبل نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود این برنامه به دستور سامانه مصادیق مجرمانه حذف گردیده است.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه بامبل نرم افزار Bumble برای اندروید آخرین نسخه

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار اندروید برای نصب به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: bumble.com

نام انگلیسی: Bumble – Dating, Make New Friends & Networking‏

نام فارسی: بامبل

نسخه برنامه: 5.218.1

حجم برنامه: 70MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *