پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه imetric نرم افزار تحلیل حساب اینستاگرام برای اندروید

دانلود برنامه imetric نرم افزار تحلیل حساب اینستاگرام برای اندروید

3
(83)

دانلود برنامه imetric نرم افزار تحلیل حساب اینستاگرام برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. imetric عنوان یک نرم افزار کاربردی و نیز قدرتمند به همراه ویژگی های عالی برای کنترل، تجزیه و تحلیل حساب اینستاگرامی شما میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. برنامه imetric این امکان را برای شما فراهم میکند که به صورت خیلی ساده محتوا نویسی های اینستاگرامی را یاد بگیرید. با دانلود برنامه معرفی شده شما خواهید فهمید که چگونه حساب اینستاگرامی خود را جذاب کرده و یا تاثیر پست های خود را بر روی کاربران افزایش دهید. این برنامه به خوبی حساب اینستاگرامی شما را تحلیل خواهد کرد.

دانلود برنامه iMetric

دانلود برنامه imetric برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار تحلیل حساب اینستاگرام میتواند گزینه های عالی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه tap tap که یک نرم افزار عالی برای ساخت میانبر توسط ضربه به پشت گوشی میباشد، اشاره کرد. نرم افزار imetric این امکان را به شما میدهد که به صورت خیلی واضح به تحلیل اعمال کاربران بپردازید. برنامه imetric این امکان را برای شما فراهم میساز که به صورت خیلی عادی به تحلیل و نیز دریافت اطلاعاتی مفید برای بالا بردن عملکرد عالی پیج خود بپردازید. شما میتوانید با استفاده از دانلود imetric متوجه شوید که چه کسانی به صورت حقیقی شما را دنبال کرده اند و یا چه کسانی شما را چک میکنند. شما میتوانید که موارد بایو و یا عکس پروفایل خود را با دیگران مقایسه کنید! متوجه شوید که دلیل قوی بودن آنها چیست؟

دانلود برنامه imetric

دانلود برنامه imetric این امکان را برای شما فراهم میسازد که به سادگی تحلیل های عالی را در اختیار داشته و برای قوی کردن پیج خود تلاش کنید. شما میتوانید که فالور های فعال از غیر فعال را تحلیل کنید و در واقع به نتیجه ای عالی دست یابید. لایک هایی که شما در اینستاگرام دریافت میکنید نشانه قوی بودن حساب کاربری شما میباشد. به لطف برنامه imetric این امکان برای شما فراهم خواهد شد که به صورت حرفه ای لایک هایی که مفید بوده اند را از لایک هایی که مفید نبوده اند شناسایی کنید. شما میتوانید متوجه شوید که کدام یک از پست های شما در نزد کاربران مورد پسند تر بوده است. نرم افزار imetric این امکان را برای شما فراهم میسازد که متوجه شوید چه کسی به صورت حقیقی شما را فالو کرده است.

دانلود نرم افزار iMetric

ویژگی های نرم افزار imetric برای اندروید به صورت رایگان

دانلود برنامه imetric این امکان را به شما میدهد که به صورت ساده و با تجزیه و تحلیل های آیمتریک دریابید که چه کسانی در واقع جز فالور های حقیقی شما میباشند. آماری کامل از دنبال کنندگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بتوانید بهترین نتیجه برای بالا بردن پیج خود داشته باشید. نرم افزار imetric این امکان را نیز برای شما فراهم ساخته است که فالور های جدید و یا فالور هایی که از دست داده ایید را تحلیل کنید. به این صورت از رفتار های آنها مطلع خواهید شد. شما میتوانید که به صورت روزانه آمار هایی عالی را در اختیار داشته باشید. برنامه imetric میتواند به شما این امکان را دهد که چگونه حساب کاربری خود را افزایش دهید. به تحلیل حساب های کاربری چندگانه خود پرداخته و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

با دانلود برنامه imetric می توانید به دقیق ترین شکل حساب اینستاگرامتان را آنالیز کنید.

دانلود برنامه iMetric

دانلود برنامه imetric برای اندروید

دانلود برنامه imetric استفاده از نرم افزار اینستاگرام را بسیار ساده کرده و امکان ارتقا حساب کاربری را برای شما فراهم خواهد ساخت. اگر بخواهیم برخی از ویژگی های نرم افزار imetric را معرفی کنیم میتوان گزینه های متفاوتی را نام برد که اکنون در اختیار شما قرار خواهیم داد:

  • حجم عالی نرم افزار
  • آنالیز کردن حساب کاربری اینستاگرام
  • امکان بررسی کردن افرادی که شما را دنبال میکنند
  • امکان چک کردن میزان لایک
  • امکان چک کردن افرادی که در زمینه لایک کردن با شما تعامل میکنند
  • امکان دریافت آماری از حساب کاربری خود
  • امکان مشاهده افرادی که شما را آنفالو کرده اند
  • امکان شناسایی افرادی که طرفداران قطعی شما میباشند
  • سرعت و قدرت بالا نرم افزار
  • و…

دانلود برنامه imetric این امکان را برای شما فراهم میساز که به صورت ساده ای طرفداران، فالووران حقیقی، میزان لایک های واقعی و… را شناسایی کرده و حساب کاربری خود را بهبود ببخشید. امکان تغییر ظاهر و چگونگی تعامل با دیگر کاربران از جمله ویژگی های دیگری میباشد که برنامه imetric در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

در آخیر نیز امیدواریم که پس از دانلود imetric و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 83

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه imetric نرم افزار تحلیل حساب اینستاگرام برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار اندروید به نسخه ۵.۰ به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: beuseapps.com

نام انگلیسی: iMetric: Profile Followers Analytics for Instagram

نام فارسی: آیمتریک

نسخه برنامه: 5.1.8

حجم برنامه: 14MB

یک پاسخ به “دانلود برنامه imetric نرم افزار تحلیل حساب اینستاگرام برای اندروید”

  1. حمید گفت:

    عالی عالی ممنون ازتوون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *