دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه مفاتیح الجنان برای اندروید – دانلود برنامه مفاتیح برای موبایل

دانلود برنامه مفاتیح الجنان برای اندروید – دانلود برنامه مفاتیح برای موبایل

3.5
(26)

دانلود برنامه مفاتیح الجنان برای اندروید یک نرم افزار مقدس و محبوب خدمت شما همراهان همیشگی وب سایت ایزی پی سی هستیم. امروز می خواهیم به معرفی اپلیکیشن مفاتیح به همراه قرآن کریم بپردازیم. این برنامه ایرانی در مارک بزرگ ایرانی با عنوان کافه بازار ارایه شده است. و تا کنون بیش از 50 هزار دانلود و نصب فعال داشته است. این نرم افزار به قدری خوب و حرفه ای است. که به حد زیادی نظر کاربران را به خود جلب کرده است. و امتیاز 4.6 از 5 را به دست آورده است.

دانلود برنامه مفاتیح الجنان برای اندروید

دانلود برنامه مفاتیح الجنان برای اندروید به همراه ترجمه و همچنین قرآن کریم و ترجمه ی آن یک نرم افزار مذهبی و پر طرفدار است. که وجود آن برای هر دستگاه موبایلی امری ضروری و واجب است. دانلود برنامه مفاتیح برای موبایل یک نرم افزار بسیار کم حجم و قوی می باشد. که تمام نیاز های کاربران موبایلی را در نظر گرفته است تا ذره ای از ویژگی های و کارکرد های این اپلیکیشن کم نشود. با دانلود این برنامه متوجه رابط کاربری خوب و مناسب آن حواهید شد. به راحتی فونت را تنظیم کنید. و سایز فونت را کوچک یا بزرگ کنید. این نرم افزار شامل دعا ها و ناجات و ادعیه ها و… می باشد. و یکی از کامل ترین برنامه های مفاتیح و قرآن است.

دانلود برنامه مفاتیح الجنان برای اندروید

دانلود برنامه مفاتیح برای موبایل

با دانلود برنامه مفاتیح برای موبایل علاوه بر مفاتیح و قرآن و متن ترجمه شده ی آن ها به ادعیه ها و مناجات و زیارات و اعمال مخصوصه ی ایام دسترسی خواهید داشت. این برنامه دارای قسمت صوتی مفاتیح و مداحی و ادعیه و زیات می باشد. همچنین به راحتی می توانید از قابلیت جستجو در متن و ترجمه بهره ببرید. اگر علاقه مند به شنیدن مداحی هستید می توانید از بین گزینه ها مداحی مد نظر را انتخاب کرده و گوش کنید. از برنامه های مذهبی در گذشته دانلود برنامه اذان گو را برای شما ارایه و تقدیم کردیم. که با یک اشاره می توانید از و سایت دانلود کنید.

دانلود برنامه مفاتیح برای موبایل

ویژگی های نرم افزار مفاتیح الجنان و قرآن برای اندروید
  • دارای کلیات مفاتیح به همراه ترجمه و فایل صوتی
  • دارای صوت 12 مداح مشهور و محبوب
  • علاوه بر متن عربی دارای ترجمه نیز می باشد
  • دارای قابلیت جستجو در متن و ترجمه
  • قابلیت انتخاب مداح مورد نظر برای برای پخش دعا و سایر…
  • رابط کاربری خوب و حرفه ای
  • و…

برای دانلود برنامه مفاتیح الجنان برای اندروید می توانید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. همچنین برای شما آخرین ورژن این برنامه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم بارگذاری کردیم.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 26

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه مفاتیح الجنان برای اندروید – دانلود برنامه مفاتیح برای موبایل

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

منطبق با دستگاه

مشخصات

نام انگلیسی: mafatih

نام فارسی: برنامه مفاتیح الجنان

نسخه برنامه: 1.62p

حجم برنامه: 12MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *