دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت سامانه مقابله با بیماری ستاد فرماندهی عملیات

دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت سامانه مقابله با بیماری ستاد فرماندهی عملیات

2.8
(8)

دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت سامانه مقابله با بیماری ستاد فرماندهی عملیات . در شرایط فعلی که نگرانی از بیماری کرونا در بین افراد جامعه بسیار زیاد است وزارت بهداشت٬ درمان و اموزش پزشکی با همکاری ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران برنامه ای را برای سنجش سطح سلامتی افراد جامعه اماده کرده است. شما در این برنامه می توانید با وارد کردن شاخص های سلامتی خود نسبت به نیاز خود برای مراجعه به مراکز درمانی اطلاع پیدا کنید چرا که مراجعه بی مورد به مراکز درمانی و بیمارستان ها در این روز ها یکی از کار های خطرناکی است که می تواند در صورتی که حتی شما مشکلی نداشته باشید و در سلامتی کامل به سر ببرین٬ این سلامتی را به خطر بیاندازد و همچنین باعث افت کیفیت خدمات درمانی به افرادی که واقعا در شرایط حادی هستند و نیاز شدید به درمان دارند می شود.

دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت

شما می توانید با دانلود اپلیکیشن کرونا وزارت بهداشت از اخرین اخبار رسمی این بیماری نیز مطلع شوید همچنین این برنامه قسمتی دارد که در ان تمام اموزش های مربوط به مبارزه و پیشگیری از این بیماری قرار گرفته است. در برنامه کرونا وزارت بهداشت امار لحظه ای تعداد بیماران مبتلا به این ویروس٬ تعداد افراد فوت شده و همچنین افراد بهبود یافته را می توانید پیگیری کنید. در شرایط فعلی که تقریبا مصادف شده است با فصل سرما خوردگی های فصلی و ابتلا به انفولانزا٬ برنامه کرونا به شما این امکان را می دهد تا به طور کامل شرایط خود را بسنجید و اگر شرایط شما مشکوک به بیماری کرونا باشد سپس به مراکز درمانی مراجعه کنید در غیر این صورت می توانید با خیال اسوده تر به استراحت بپردازید تا حال عمومی و شرایط بدنی شما بهتر شود.

دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت

دانلود نرم افزار کرونا ستاد فرماندهی عملیات مدیریت

در انتها تیم ایزی پی سی از مردم عزیز کشورمان خواهشمند است تا با رعایت نکات بهداشتی همچنین کاهش رفت و امد های غیر ضروری خود به خارج از منزل٬ به بهبود هر چه سریع تر شرایط کمک کنند و مانع از گسترش این ویروس در کشور بشوند چرا که تنها راه حل قطعی که در حال حاضر وجود دارد رعایت هر چه بیشتر بهداشت فردی و عمومی است و رعایت نکات ایمنی در رابطه با پیشگیری از این بیماری است که می توانید تمام این موارد را به طور کامل و جامع با دانلود برنامه کرونا برای اندروید ساخته شده توسط وزارت بهداشت و ستاد مبارزه فرماندهی عملیات مدیریت کرونا به دست اورید.

ویژگی های برنامه کرونا وزارت بهداشت:

  • اطلاع از اخرین امار و تعداد مبتلایان و بهبود یافتگان
  • دارای فیلم های اموزشی مربوط به پیشگیری از بیماری کرونه
  • اطلاع از اخرین اخبار مربوط به این بیماری در کشور
  • انجام تست برای ارزیابی میزان سلامتی شما
  • ارائه اطلاع رسانی های ستاد مبازره و مدیریت این بیماری
  • اطلاع از مراکز درمانی در استان ها
  • و …

دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت سامانه مقابله با بیماری رسمی دولت

دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت جدید برای اندروید

در نسخه جدید دانلود نرم افزار کرونا ویروس وزارت بهداشت برخی امکانات به این اپلیکیشن اضافه شده است که در زیر انها را ذکر می کنیم:

  • امکان مشاهده امار روز های گذشته
  • امکان اطلاع رسانی مشاهدات شخصی در رابطه با بیماری کرونا
  • اپدیت روزانه اخبار . دسترسی ساده تر به انها
  • اضافه شدن گزینه ریسک اطراف من برای اطلاع از شرایط محل زندگی
  • اطلاع رسانی های ویژه

شما می توانید با دانلود برنامه کرونا ویروس وزارت بهداشت اخرین اخبار رسمی این بیماره را دنبال کنید.

برای دانلود برنامه ماسک و قطع زنجیره بیماری کرونا بر روی اسم ان کلیک کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت سامانه مقابله با بیماری ستاد فرماندهی عملیات

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: behdasht.gov.ir

نام انگلیسی: Corona virus

نام فارسی: سامانه مقابله با کرونا

نسخه برنامه: 1.0.5

حجم برنامه: 5MB

7 پاسخ به “دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت سامانه مقابله با بیماری ستاد فرماندهی عملیات”

  1. حمید گفت:

    خوب است

  2. سروش قربانی گفت:

    عالی ممنون و خسته نباشید

  3. امیررضا گفت:

    سلام و خسته نباشید ???
    اس ام اس از طرف وزارت بهداشت هم اومده و گفته این نرم افزار رو دانلود کنین و من اقدام به دانلود کردم ولی دانلود شروع نشد و برنامه امنیتی گوشی پیغام میده که:

    ** این نرم افزار به کارگرد گوشی و نرم افزارها لطمه میزند! آیا می خواهید با وجود این در هر صورت برنامه برای شما دانلود شود؟**

    حالا من از شما سوال دارم که این برنامه چه عملکردی داره و به چه قسمت های گوشی دسترسی پیدا میکنه؟ و به طور کلی به چه دلیل هر دو نرم افزار جستوجوگر وب و نرم افزار امنیتی گوشی همشون این هشدار رو اونم حتا قبل از شروع دانلود برنامه کرونا میدن؟؟ ? ???????

    لطفا اگر ممکن هست جواب بنده رو زودتر بدین چون کنجکاوم با اینکه مطمئنم کرونا در‌ اطراف خانه ما هم نیست! و کلا همه کارهای ضروری بهداشتی رو انجام میدیم به دفعات زیاد و حتا قرنطینه کردیم خونه رو و برای مدتی آذوقه تهیه کردیم و اصلا بیرون نمیریم و کسی هم نمیاد و با اینترنت و تماس تصویری و تلفنی در ارتباط هستیم ولی با این حال باز هم آدم کنجکاوه و ته دلش گاهی استرس داره! پس لطفا جواب بدین که عملکرد و طرز نصب و دسترسی برنامه به گوشی چه جوریه یا چه ایرادی داره که نرم افزار امنیتی گوشی و حتا دو براوزر متفاوت هم این پیغام رو میدن و از نصب کردنش آدم میترسه.
    با تشکر از زحمات همه عوامل سایت و تشکر از سایت زیباتون

    • ایزی پی سی گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه. علت این موضوع بروزر و یا مرورگر شما هست. به طور کل وقتی که برنامه ای (یعنی با فرمت apk) توسط بروزر دانلود میشه این پیغام دریافت میشه چون سیستم عامل اندروید در کل پیشنهاد می کنه تمامی برنامه ها از طریق گوگل پلی دانلود بشن و این موضوع هیچ ارتباطی با این نرم افزار خاص نداره. به طور مثال حتی اگر شما برنامه گوگل کروم که واسه خود شرکت گوگل هست و یا اینستاگرام رو از طریق مرورگر (بروزر) دانلود کنید این پیغام رو بهتون میده. پس خیالتون راحت باشه و این موضوع یک چیز کاملا عادی هست

  4. سارا شمس گفت:

    عالي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *