پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه 1Tap Cleaner Pro اپلیکیشن پاکسازی حافظه پنهان برای اندروید

دانلود برنامه 1Tap Cleaner Pro اپلیکیشن پاکسازی حافظه پنهان برای اندروید

3.4
(5)

دانلود برنامه 1Tap Cleaner Pro اپلیکیشن پاکسازی حافظه پنهان برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. 1Tap Cleaner Pro عنوان یک برنامه بسیار کارآمد برای سیستم عامل اندروید میباشد که به قیمت 1.99 دلار در فروشگاه گوگل به فروش میرسد. بسیاری از افراد وجود دارند که از کند بودن یا کند شدن گوشی و یا تبلت خود ناراضی هستند. به همین دلیل به پاکسازی برخی از برنامه های متفرقه و یا کاربردی خود میپردازند. اما ممکن است که بعد از این قضیه نیز همچنان گوشی کند باشد. برخی نیز گمان میکنند که تلفن همراهشان ویروسی شده است! تمامی اتفاقاتی که برای کند شدن تلفن همراه و یا تبلت شما رخ میدهد مربوط به وجود فضاهای پنهان و یا کش ها میباشد.

دانلود برنامه 1Tap Cleaner Pro

دانلود برنامه 1Tap Cleaner Pro برای اندروید با لینک مستقیم

برنامه وان تپ کلینر پرو زندگی تازه ای را به تلفن همراه شما خواهد بخشید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود برنامه Junk Cleaner Master اشاره کرد. اکنون تعدادی از افراد برنامه هایی بی مربوط و نا کارآمد را نصب خواهند کرد که به ظاهر اعمالی را انجام میدهد. بعضی تلفن های همراه و تبلت ها نیز به صورت پیش فرض بر روی خود برنامه هایی را نصب دارند که این انتخاب را به کاربر خود میدهد : آیا میخواهد کش های موجود را پاک کند و یا خیر؟ و این عمل به سادگی با یک ضربه انجام پذیر خواهد بود. اکنون در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که به راحتی کش های و فضاهای اضافی را پاک کرده و دیگر نیاز نیست که نگران کند بودن تلفن همراه خود باشید. تمامی فایل های بی ربط را پاک کنید.

با استفاده از دانلود برنامه 1Tap Cleaner Pro اندروید فهرستی از تمامی فایل های غیرقابل استفاده، قدیمی که خیلی وقت است از آنها استفاده نکرده ایید و تمامی فایل های اضافی که توسط برنامه هایی مانند اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام و دیگر برنامه ها ساخته شده اند را به راحتی پاک کرده و تلفن همراه یا تبلت شما بدون هیچگونه لگ و یا ایرادی به عملکرد عالی خود ادامه خواهد داد. علاوه بر روان شدن گوشی فضای داخلی که توسط کش وها اشغال شده اند نیز پاک شده و فضای داخلی بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه 1Tap Cleaner Pro

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود اپلیکیشن پاکسازی حافظه پنهان اندروید رایگان

  • نسخه پولی و فول امکانات که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته
  • حجم فوق العاده برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • امکان پاکسازی کش ها و فایل های غیر قابل استفاده
  • امکان آزاد مردن فضای داخلی
  • پاکسازی تنها با یک کلیک
  • قدرتمند و سریع بودن برنامه
  • و…

دانلود 1Tap Cleaner Pro اندروید رایگان و با لینک مستقیم

اگر به دنبال یک برنامه عالی برای پاکسازی حافظه داخلی تلفن همراه خود میباشید، پشنهاد ما به شما این برنامه میباشد. به راحتی کش ها و فایل های اضافی را پاک کرده و نه تنها سرعت تلفن همراه خود را بالا ببرید بلکه حافظه داخلی را نیز به حالت اولیه بازگردانید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Infinite Painter به یک نقاش حرفه ای تبدیل شوید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه 1Tap Cleaner Pro اپلیکیشن پاکسازی حافظه پنهان برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: android.a0soft.com

نام انگلیسی: 1Tap Cleaner Pro

نام فارسی: پاکسازی حافظه پنهان

نسخه برنامه: 3.92

حجم برنامه: 5MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *