پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Infinite Painter اپلیکیشن نقاشی حرفه ای برای اندروید

دانلود برنامه Infinite Painter اپلیکیشن نقاشی حرفه ای برای اندروید

3.8
(4)

دانلود برنامه Infinite Painter اپلیکیشن نقاشی حرفه ای برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Infinite Painter عنوان یک برنامه عالی و حرفه ای نقاشی برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته است. سایت ایزی پی سی اینبار سورپرایزی برای طرفداران برنامه های نقاشی به ارمغان آورده است. افراد خیلی زیادی وجود دارند که به دلیل علاقه ای که به نقاشی کردن دارند به محیط های مختلف میروند شروع به نقاشی کردن آن محل میکنند. اکنون در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما عزیزان معرفی کنیم که دیگر نیاز نداشته باشد که قلم مو، رنگ و کاغذ را با خود حمل کرده و جا به جا کنید. بهترین نقاشی ها ممکن را با استفاده از تلفن خود خلق کنید.

دانلود برنامه Infinite Painter

دانلود برنامه Infinite Painter برای اندروید با لینک مستقیم

برنامه نقاشی و خلق آثار هنری اندروید میتواند لحظات و تصاویر زیبایی را برای شما به ثبت برساند. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود paint اشاره کرد که برای دانلود آن تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید. این برنامه ابزار متفاوت و مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها بتوانید بهترین نقاشی را بر روی کاغذ زمینه بکشید. این برنامه همچنین ویژگی های دیگری را نیز در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها بتوانید نقاشی خود را زیبا تر کنید. ویژگی هایی مانند فیلتر ها و افکت هایی که به صورت رایگان درون برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. انواع قلم های مختلف با سایز های گوناگون همراه با زمینه ای سفید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه Infinite Painter

برنامه Infinite Painter میتواند یک از بهترین برنامه های موجود در حوزه نقاشی باشد که به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. وجود بیش از 100 قلم مو مختلف از ویژگی های عالی این برنامه میباشد. اگر به دنبال نقاشی کردن میباشید و علاقه دارید که در فضاهای مختلف به طراحی بپردازید برنامه نقاشی حرفه ای اندروید میتواند گزینه خوبی برای شما عزیزان باشدو امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین استفاده را از هنر خود داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Relax Player فایل های موسیقی خود را به بهترین و سریع ترین شکل ممکن گوش فرا دهید.

با دانلود برنامه Infinite Painter نقاشی کردن را در ساختاری متفاوت تجربه کنید!!!

دانلود برنامه Infinite Painter

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برنامه نقاشی رایگان برای اندروید

  • حجم خوب برنامه
  • وجود بیش از 100 قلم مختلف
  • وجود پس زمینه ای سفید برای نقاشی
  • وجود رنگ ها مختلف
  • امکان اضافه کردن رنگ ها
  • وجود پنج حالت مختلف برای نقاشی
  • وجود فضای کاربری زیبا
  • سادگی استفاده کردن
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Infinite Painter اپلیکیشن نقاشی حرفه ای برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.2 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: infinitestudio.art

نام انگلیسی: Infinite Painter

نام فارسی: نقاش بی نهایت

نسخه برنامه: 6.6.1

حجم برنامه: 123MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *