پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Abelssoft Tagman ویرایش اطلاعات موزیک برای کامپیوتر

دانلود برنامه Abelssoft Tagman ویرایش اطلاعات موزیک برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه Abelssoft Tagman ویرایش اطلاعات موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Abelssoft Tagman عنوان یک نرم افزار عالی به منظور ویرایش آسان و سریع اطلاعاتی مانند عنوان، نام هنرمند، آلبوم و… در تگ ID3 موسیقی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آنرا به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد برای اشخاصی که علاقه به جمع آوری فایل های موسیقی دارند. با استفاده از نرم افزار Abelssoft Tagman شما میتوانید که با سرعت و قدرت بالا به ویرایش اطلاعات فایل های موسیقی خود بپردازید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه Abelssoft Tagman برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار ویرایش اطلاعات موزیک برای کامپیوتر با سرعت بالا به ویرایش هر تعداد فایل موسیقی که علاقه دارید پرداخته و بهترین نتیجه را دریافت کنید. از دیگر نرم افزار های سیستم عامل کامپیوتر میتوان به دانلود برنامه Lark Player که یک نرم افزار پلیر موزیک میباشد، اشاره کرد. تغییراتی که با استفاده از نرم افزار Abelssoft Tagman بر روی فایل های موسیقی ایجاد میشوند به راحتی توسط پلیر های متفاوت به نمایش گذاشته خواهند شد. این نرم افزار از ویژگی فینگرپرینت پشتیبانی میکند که این ویژگی بر روی هریک از فایل های موسیقی یک فینگرپرینت را ایجاد کرده و آنرا با دیتابیس آنلاین و جامع مقایسه میکند. برنامه Abelssoft Tagman از قدرت بالایی بهره برده به صورتی که با استفاده از این برنامه شما میتوانید که فایل های موسیقی تعداد بالایی را همزمان ویرایش کنید.

دانلود برنامه Abelssoft Tagman

دانلود نرم افزار ویرایش اطلاعات موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه Abelssoft Tagman برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های کارآمد برای افرادی میباشد که علاقه به جمع آوری فایل های موسیقی دارند. در برنامه Tagman طبق نیاز کاربر پوشه ای به اساس نام هنرمند، آلبوم و یا هردو آنها تشکیل داده میشود. روش بیان شده در آرشیو های بزرگ زمانی که انتخاب تک به تک آهنگ ها کاری زمان بر و مشکل میباشد کاربرد دارد. ابزار های موجود در برنامه Abelssoft Tagman از قدرت بالایی بهره میبرد به صورتی که شما میتوانید تعداد بالایی از فایل های متفاوت صوتی را همزمان ویرایش کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید. میتواند که چندین تغییر را در اطلاعات متای موسیقی اعمال کرده و براساس نیاز خود هریک را ویرایش کنید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Abelssoft Tagman ویرایش اطلاعات موزیک برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8.1  و 10

مشخصات
شرکت سازنده: abelssoft.de

نام انگلیسی: Abelssoft Tagman

نام فارسی: ویرایش اطلاعات id3 موزیک

نسخه برنامه: 6.01

حجم برنامه: 24MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *