پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Audials One نرم افزار جست و جو و دانلود فایل مالتی مدیا

دانلود برنامه Audials One نرم افزار جست و جو و دانلود فایل مالتی مدیا

0
(0)

دانلود برنامه Audials One نرم افزار جست و جو و دانلود فایل مالتی مدیا برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Audials One عنوان یک نرم افزار فوق العاده و نیز عالی به منظور جست و جو و دانلود فایل های موسیقی و نیز ویدیویی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست قصد داریم سورپرایزی را به علاقه مندان فایل های موسیقی و نیز ویدیویی معرفی کنیم. دیگر نیاز نیست که برای دانلود فایل های مورد نظر خود به جست و جو بپردازید. تنها کافی است که نام فایل مورد نظر خود را در دانلود برنامه معرفی شده وارد کرده و در کمترین زمان ممکنه نتیجه را در اختیار داشته باشید.

دانلود برنامه Audials One

دانلود برنامه Audials One برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار جست و جو و دانلود فایل مالتی مدیا برای کامپیوتر میتواند از جمله بهترین نرم افزار ها برای استفاده توسط افرادی باشد که علاقه به فایل های موسیقی و ویدیویی دارند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Coolutils Total PDF Converter که یک نرم افزار مبدل فایل pdf به سایر فرمت ها میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Audials One ابزاری کاربردی برای دانلود فایل های موسیقی و ویدیویی میباشد که امکان رادیو آنلاین نیز برای کاربران خود فراهم ساخته است. تنها کافی است که نام خواننده مورد نظر خود را در برنامه Audials One وارد کرده و کار را به آن بسپارید. دانلود نرم افزار معرفی شده با استفاده از منابع خود که سایت های یوتیوب و مای اسپیس میباشند، فایل های مورد نظر کاربر را در صورت وجود دانلود خواهد کرد.

دانلود نرم افزار کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه Audials One نرم افزار جست و جو و دانلود فایل مالتی مدیا برای کامپیوتر از جمله بهترین نرم افزار ها برای دانلود بدون محدودیت فایل های صوتی و تصویری میباشد. از جمله ویژگی های نرم افزار Audials One میتوان به امکان تبدیل فایل های دانلود شده اشاره کرد که به این صورت دیگر شما به مبدل های فرمت نیاز نخواهید داشت. از دیگر ویژگی هایی که دانلود نرم افزار معرفی شده در اختیار کاربران خود قرار میدهد میتوان به امکان تفکیک فرمت ها، امکان تبدیل کردن فایل های دریافت شده، امکان پخش رادیو اینترنتی، جست و جو نرم افزار بر پایه پارامتر های متفاوت اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Audials One نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Audials One نرم افزار جست و جو و دانلود فایل مالتی مدیا

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • به اینترنت متصل باشید
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید
  • به مسیر Options / Enter License Key رفته و سریال داخل فایل readme.txt را وارد کنید.
  • به روی دکمه Sign up کلیک کنید و با ایمیل دلخواه اکانت بسازید
  • به روی فایل Block Host.cmd کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید ( در صورت استفاده از آنتی ویروس ، موقتا آنتی ویروس را غیرفعال کنید و بعد این فایل را اجرا کنید )
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال ، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید 
  • نرم افزار را اجرا کنید

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: audials.com

نام انگلیسی: Audials One

نام فارسی: جستجو و دانلود فایل های مالتی مدیا

نسخه برنامه: 2021.0.170.0

حجم برنامه: 100MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *