پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه google floom گوگل فلوم مشاهده طرف دیگر کره زمین

دانلود برنامه google floom گوگل فلوم مشاهده طرف دیگر کره زمین

3.5
(208)

دانلود برنامه google floom گوگل فلوم برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. google floom عنوان یک نرم افزار فوق العاده و بسیار شگفت انگیز به منظور ایجاد کردن یک تونل در دل زمین و دیدن نقطه مقابل محل سکونت شما بر روی کره زمین مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست قصد داریم یک نرم افزار قدرتمند و بسیار شگفت انگیز را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در برنامه google floom گوگل شاهکار کرده و در واقع با استفاده از موقعیت جغرافیایی شما این امکان را برایتان فراهم میسازد که به سادگی نقطه مقابل جایی که شما حضور دارید را بر روی کره زمین مشاهده کنید.

دانلود برنامه google floom برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار گوگل فروم برای اندروید میتواند از جمله زیباترین نرم افزار هایی باشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه capcut که یک نرم افزار ویرایش فایل تصویری برای اندروید میباشد، اشاره کرد. برای استفاده از نرم افزار google floom شما باید که آخرین نسخه از نرم افزار گوگل کروم را در اختیار داشته باشید. شاید تا اکنون بارها به این امر فکر کرده باشید که در حال حاضر نقطه مقابل مکانی که شما حضور دارید کجا میتواند باشد؟ حال این امکان برای شما فراهم شده است که در کمترین زمان ممکنه و با سرعت و کیفیت بالا به مشاهده نقطه مقابل مکان سکونت خود بر روی کره زمین بپردازید. تنها کافی است که وارد گوگل کروم خود شده و وارد سایت floom.withgoogle.com شوید.

دانلود برنامه google floom

دانلود برنامه google floom این امکان را برای شما فراهم میسازد که به سادگی نقطه مقابل محل سکونت خود را مشاهده کنید. پس از آنکه به سایت معرفی شده داخل شدید، گزینه Explore را انتخاب کرده و تلفن همراه خود را بر روی زمین قرار میدهید. به این صورت یک گردباد برای شما ظاهر شده و با کلیک کردن بر روی آن تونلی در داخل زمین ایجاد خواهد شد. پس از این امر شما قادر خواهید بود که محل قابل نمایش را در نرم افزار Google Earth به صورت خیلی واضح مشاهده کنید. دانلود برنامه گوگل فلوم ویژگی عالی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که میتوان آن را یکی از بهترین ویژگی هایی دانست که تاکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. برنامه google floom این امکان را نیز برای شما فراهم میکند که متوجه شوید در قسمت دیگر کره زمین خشکی وجود دارد و یا دریا میباشد!

دانلود برنامه گوگل فلوم مشاهده طرف دیگر کرده زمین به صورت رایگان

دانلود برنامه google floom تنها یکی از گزینه ها آزمایشی گوگل میباشد که بر پایه WebXR ایجاد شده اند. با استفاده از این ویژگی این امکان برای کاربران فراهم میشود که تجارب واقعیت مجازی را خلق کنند. سرویس های آزمایشی گوگل همواره از ویژگی های عالی برخوردار بوده اند. تجربه هایی که توسط WebXR خلق میشوند به صورت خیلی حرفه ای خلق شده اند. به این صورت که همواره کاربران را به وجد خواهند آورد. در واقع برنامه گوگل فلوم میتواند از جمله بهترین نرم افزار هایی باشد که در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

در آخر نیز امیدواریم که پس از استفاده از دانلود برنامه google floom نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 208

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه google floom گوگل فلوم مشاهده طرف دیگر کره زمین

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

---

مشخصات

نام انگلیسی: ---

نام فارسی: گوگل فلوم

نسخه برنامه: --

حجم برنامه: --

یک پاسخ به “دانلود برنامه google floom گوگل فلوم مشاهده طرف دیگر کره زمین”

  1. صدرا گفت:

    سلام اسم این برنامه چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *