پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه iShowU Studio نرم افزار ویرایش ویدیو برای مکینتاش

دانلود برنامه iShowU Studio نرم افزار ویرایش ویدیو برای مکینتاش

0
(0)

دانلود برنامه iShowU Studio نرم افزار ویرایش ویدیو برای مکینتاش به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. iShowU Studio عنوان یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی مخصوص سیستم عامل مکینتاش میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های ویرایش ویدیو از جمله قوی ترین و نیز کاربردی ترین نرم افزار ها برای سیستم عامل های متفاوت میباشد که تاکنون چندین نسخه از آنها را در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. برنامه iShowU Studio مجموعه ای از ابزار های قدرتمند به منظور ویرایش ویدیو میباشد که به صورت خیلی ساده در اختیار کاربران سراسر جهان قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه iShowU Studio

دانلود برنامه iShowU Studio برای مک با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویرایش ویدیو برای مک از جمله برنامه های خیلی خوب به منظور ویرایش فایل های ویدیویی میباشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Serato Studio که یک نرم افزار قدرتمند ساخت بیت های موسیقی میباشد، اشاره کرد. نرم افزار iShowU Studio با قدرت بالایی که دارا میباشد امکان دریافت پروژه هایی عالی و با کیفیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. برنامه از ویژگی های عالی برخوردار میباشد که میتوان به امکان ضبط روی صفحه و یا دوربین، هایلایت موس، انیمیشن های کیبورد که قابل شخصی سازی هستند، امکان استفاده از کلید های میانبر به منظور شروع ضبط محتوای ویدیویی و… اشاره کرد. در واقع تمامی نیاز های شما با استفاده از ابزار های عالی که در اختیارتان قرار گرفته است برطرف خواهد شد.

دانلود نرم افزار ویرایش ویدیو برای مکینتاش به صورت رایگان

دانلود برنامه iShowU Studio نرم افزار ویرایش ویدیو برای مکینتاش میتواند از جمله نرم افزار های خیلی عالی به منظور ویرایش فایل های ویدیویی برای سیستم عامل مک باشد. این امکان برای کاربران فراهم شده است که به صورت پیش فرض به مشاهده ویدیو های ویرایش شده خود بپردازند. به این صورت کاربران قادر خواهند بود که ویرایش های جدیدی به ویدیو های خود اضافه کنند. در واقع شما میتوانید که به فیلم های خود شیئ و یا متن اضافه کنید. قادر خواهید بود که فایل های رسانه ای دیگری را اضافه کرده و یا تصاویر را برش دهید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه iShowU Studio نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه iShowU Studio نرم افزار ویرایش ویدیو برای مکینتاش

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • macOS 10.10 or later 64-bit 

مشخصات

نام انگلیسی: iShowU Studio

نام فارسی: ویرایش فیلم

نسخه برنامه: 2.3.3

حجم برنامه: 40MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *