پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Microsoft OneDrive اپلیکیشن ذخیره سازی ابری وان درایو اندروید

دانلود برنامه Microsoft OneDrive اپلیکیشن ذخیره سازی ابری وان درایو اندروید

5
(2)

دانلود برنامه Microsoft OneDrive اپلیکیشن ذخیره سازی ابری وان درایو اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Microsoft OneDrive عنوان یک برنامه فوق العاده ذخیره سازی فایل های در فضای ابری میباشد که توسط کمپانی Microsoft Corporation عرضه شده است. در دوره ای که تلفن های هوشمند و تبلت های متفاوتی از برند های مختلف روانه بازار میشوند بسیاری از افراد علاقه به نوعی گوشی داشته اما قدرت خرید آن گوشی با حافظه داخلی بالا را نخواهند داشت. از این رو کمپانی های متفاوتی مانند مایکروسافت، گوگل و… شروع به ساخت برنامه های برای رفع این مشکل کردند. مهم نیست که فضای داخلی گوشی شما چقدر است. حتی اگر از حافظه بالایی برخوردار هستید باز هم این برنامه به کار می آید.

دانلود برنامه Microsoft OneDrive

دانلود برنامه Microsoft OneDrive برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه وان درایو با لینک مستقیم از جمله بهترین اپلیکیشن های مورد نیاز کاربران میباشد. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه MiXplorer اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم حتی مهم نیست که فضای داخلی تلفن همراه شما چه اندازه میباشد. وجود یک فضای دائمی با امنیت بالا و امکان دسترسی به آن در هر نقطه ای از دنیا با استفاده از هر گوشی میتواند دلایل خوبی برای نصب برنامه وان درایو باشد. در استفاده از این برنامه شما میتوانید انواع فایل های خود را به صورت مستقیم در آن آپلود کرده و در هر زمانی که میخواهید آنها را مشاهده کنید. عملیات آپلود نیز به سادگی صورت میگیرد و دارای فرایند پیچیده ای نمیباشد. شما تنها کافی است که فایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و در برنامه وان درایو آپلود کنید.

با دانلود برنامه Microsoft OneDrive فضای داخلی تلفن همراهتان را بسیار بیشتر از قبل کنید!!

دانلود برنامه Microsoft OneDrive

دانلود برنامه Microsoft OneDrive اندروید نسخه جدید امنیت را برای شما به همراه دارد. تمامی فایل های مورد نیز خود را بدون هیچ نگرانی آپلود کرده و برای همیشه آنها را سالم و ایمن نگهداری کنید. پس اگر از فضای ناکافی گوشی و یا تبلت خود رنج میبرید برنامه وان درایو را نصب کرده و دیگر هیچ نگرانی نداشته باشید. تمامی فایل هایی را که شما در این برنامه آپلود میکنید قابل اشتراک گذاری میباشند. نیاز نیست که برای اشتراک گذاری آنها حتما فایل ها را از برنامه استخراج کنید. کمپانی مایکروسافت تمام تلاش خود را کرده که یک برنامه با امکانات تکمیل را به کاربران خود تحویل دهد به گونه که از همه بابت خیال شما راحت باشد. هر شخصی در هر نقطه ای از دنیا با اجازه شما قادر خواهد بود که فایل ها را مستقیما و با سرعت بالا مشاهده کند.

دانلود برنامه وان درایو

دانلود Microsoft OneDrive برای اندروید

به طور کلی میتوان گفت که اگر فضای کافی ندارید و یا از امنیت اطلاعات خود مطمئن نمیباشید، برنامه مایکروسافت وان درایود تمامی مشکلات شما را حل خواهد کرد. اگر خدای نکرده اتفاقی برای تلفن همراه شما پیش بیاید دیگر نگران فایل های خود نخواهید بود. زیراکه تمامی اطلاعات شما تنها با نصب دوباره این برنامه قابل دسترسی خواهند بود. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین تجربه را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه My Vision Board اهداف خود را همیشه دنبال کنید.

برخی امکانات دانلود وان درایو مایکروسافت به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • فضای کاربری زیبا اپلیکیشن
  • امکان آپلود کردن فایل ها با سرعت بالا در فضای ابری
  • امکان جست و جو برای فایل مورد نظر
  • امکان اشتراک گذاری فایل ها
  • امکان پوشه سازی و حذف کردن فایل های
  • بالا بردن امنیت فایل های شخصی
  • امکان مشاهده همیشگی فایل ها در سراسر دنیا
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Microsoft OneDrive اپلیکیشن ذخیره سازی ابری وان درایو اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 7.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: support.microsoft.com

نام انگلیسی: Microsoft OneDrive

نام فارسی: مایکروسافت وان درایو

نسخه برنامه: 6.91.2

حجم برنامه: 86MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *