پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه My Alarm Clock اپلیکیشن ساعت زنگ دار من برای اندروید

دانلود برنامه My Alarm Clock اپلیکیشن ساعت زنگ دار من برای اندروید

1.3
(3)

دانلود برنامه My Alarm Clock اپلیکیشن ساعت زنگ دار من برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. My Alarm Clock عنوان یک برنامه بسیار کارآمد با فضای کاربری بسیار زیبا میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در قرن 21 و عصر تکنولوژی تمامی گوشی ها و تبلت هایی روانه بازار میشوند دارای برنامه ساعت به صورت نصب پیش فرض میباشند. بسیاری از افراد وجود دارند که به دلیل شرایط کاری و یا اتفاقاتی که پیش می آید مجبور میشوند که گوشی و یا تبلت خود را برای زنگ زدن در ساعت معینی تنظیم میکنند. اما امکان دارد که آهنگ هایی که در این برنامه ها وجود دارد مورد علاقه شما نباشد و شما به صورت اجباری مجبور به استفاده از آن باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه My Alarm Clock

دانلود برنامه My Alarm Clock برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه ساعت زنگ دار من میتوانید گوشی و یا تبلت خود را برای هر زمانی که نیاز دارید آماده هشدار کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود Truecaller اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم امکان دارد آهنگ هایی که پخش میشوند مورد علاقه شما نبوده و باعث از خواب پریدگی ناگهانی و یا حتی بیدار نکردن شما در مواقع نیاز باشند. در این پست میخواهیم با معرفی یک برنامه الارم عالی به کاربران اندرویدی شما را از استفاده دیگر برنامه ها بی نیاز کنیم. در برنامه My Alarm Clock شما میتوانید هر آهنگی را که به آن علاقه دارید در برنامه آپلود کرده و آن را برای ساعت زنگدار خود تنظیم کنید. آلارم ها میتوانند نقش های بسزایی در زندگی افراد جامعه داشته باشند که برنامه ساعت زنگ دار من را میتوان یکی از بهترین ها دانست.

با دانلود برنامه My Alarm Clock نه تنها یک آلارم حرفه ای در تلفن همراهتان خواهید داشت بلکه آب و هوا را نیز در کنار آن داشته باشید!!

دانلود برنامه My Alarm Clock

در دانلود برنامه My Alarm Clock شما علاوه بر داشتن ویژگی انتخاب آهنگ مورد علاقه خود، از فضای کاربری زیبایی نیز برخوردار خواهید بود. این برنامه به قیمت 2.99 دلار در فروشگاه گوگل فروخته میشود که سایت ایزی پی سی نسخه رایگان و جدید آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما قادر خواهید بود که برای دسترسی آسان به برنامه ازویجت های زیبا و مخصوص برنامه استفاده کنید. از دیگر ویژگی ها فوق العاده این برنامه میتوان به مشاهده آب و هوای محل زندگیتان اشاره کرد که برای یک برنامه ی ساعت ویژگی خاصی محسوب میشود. ساعت های متفاوت با ویژگی ها خاصی نیز برای شما به نمایش خواهد در آمد که شما میتوانید به سلیقه خود هریک را انتخاب نموده و به عنوان ساعت پیش فرض تنظیم کنید.

دانلود برنامه My Alarm Clock

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود ساعت زنگ دار من برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی مناسب برنامه
  • فضای کاربری عالی اپلیکیشن
  • وجود ساعت های متفاوت برای انتخاب
  • امکان نمایش شرایط آب و هوایی محل سکونت
  • امکان تنظیم آهنگ دلخواهتان برای الارم
  • امکان ایجاد ویجت مخصوص برنامه برای دسترسی آسان
  • دانلود بالای کاربران در فروشگاه گوگل
  • و…

دانلود My Alarm Clock اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه My Alarm Clock به چندین قابلیت در یک برنامه دسترسی پیدا کنید. اگر به دنبال یک برنامه آلارم برای دستگاه اندرویدی خود میباشید برنامه ساعت زنگدار من میتواند گزینه خوبی باشد. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Clyma Weather Pro همواره شرایط جوی را بسنجید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.3 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه My Alarm Clock اپلیکیشن ساعت زنگ دار من برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: apalon.com

نام انگلیسی: My Alarm Clock

نام فارسی: ساعت زنگ دار من

نسخه برنامه: 2.75.1

حجم برنامه: 19MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *