پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه My Vision Board اپلیکیشن ردیاب هوشمند برای اندروید

دانلود برنامه My Vision Board اپلیکیشن ردیاب هوشمند برای اندروید

2.5
(4)

دانلود برنامه My Vision Board اپلیکیشن ردیاب هوشمند برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. My Vision Board عنوان یک برنامه فوق العاده و کارآمد انگیزشی برای ردیابی اهداف کاربران میباشد که به قیمت 2.49 دلار برای کاربران به فروش میرسد. به طور کلی تمامی افراد در کره زمین اهداف خاصی را برای خود دارند، آرزو هایی دارند که باید به آنها دست پیدا کنند. حال بسیاری نیز از افرد وجود دارند که اهداف خود را تا رسیدن به آنها دنبال میکنند. بعضی نیز از افراد وجود دارند که به دلیل مشکلاتی که در این مسیر برایشان پیش می آید و یا امیدی که به آینده ندارند دست از آرزو های خود میکشند. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما عزیزان معرفی کنیم که امید را برایتان زنده میکند.

دانلود برنامه My Vision Board

دانلود برنامه My Vision Board برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه انگیزشی برای اندروید شما را به سمت اهدافتان سوق خواهد داد. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود Altimeter GPS اشاره کرد. این برنامه عنوان یک ردیاب هوشمند برای اهداف شما میباشد. به گونه ای که با استفاده از برنامه My Vision Board شما قادر خواهید بود تابلویی از تمامی خواسته ها و آرزو های خود ساخته و به صورت روزانه و یا ساعتی آنها را تماشا کرده و انگیزه خود را افزایش دهید. شما میتوانید که برای اهداف خود عناوینی را انتخاب کرده و تصاویری را به آنها اضافه کنید. در این صورت شما میتوانید با دیدن تصاویر به صورت بیشتر به سمت اهداف خود سوق داده شوید. از دیگر ویژگی ها میتوان به اضافه کردن زمان به اهداف خود اشاره کرد. شما میتوانید اهداف خود را به دو دسته محدود و نامحدود تقسیم کنید.

با دانلود برنامه My Vision Board به راحتی به اهدافتان نزدیک و نزدیکتر شوید!!

دانلود برنامه My Vision Board

دانلود برنامه My Vision Board اندروید رایگان تمامی اهداف را برای شما با دسته های متفاوت به نمایش خواهد گذاشت. همانگونه که اشاره کردیم شما میتواید اهداف خود را به دو دسته محدود و نامحدود تقسیم کنید. اهداف محدود اهدافی میباشند که دسترسی به آنها سریع بوده و اهداف نامحدود مدت زمان بیشتری را برای بدست آوردن آنها باید بگذرانید. شما میتوانید با اینجاد کردن لیست های متفاوتی مربوط به هر روز اهداف آن روز را برای خود یادآوری کنید. اگر یادتان برود که در این روز چه کاری را باید انجام میدادید، تنها کافی است که برنامه ردیاب هوشمند را باز کرده و به مشاهده تمامی اهداف خود بپردازید. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه عالی برای دست پیدا کردن به اهداف خود میباشید، این برنامه از بهترین گزینه های پیش روی شما میباشد.

دانلود برنامه انگیزشی برای اندروید

برنامه My Vision Board اندروید بروز شده

اگر چه از افرادی هستید که از اهداف خود دست میکشید، دیگر آن زمان تمام شده است. وقت آن رسیده با استفاده از برنامه انگیزشی اهداف خود را دنبال کرده و بهترین نتیجه را کسب کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Nikkei Asia به راحتی تمامی اخبار مربوط به قاره آسیا را مشاهده کنید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برنامه انگیزشی برای اندروید رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • فضای کاربری خوب اپلیکیشن
  • تنظیم زمان برای رسیدن به اهداف
  • امکان اضافه کردن تصاویر
  • امکان ایجاد صفحه های برای انجام دادن امور روزانه
  • تنظیم اهداف به دو دسته محدود و نامحدود
  • وجود جملات انگیزشی
  • امکان مشاهده میزان پیشرفت شما برای رسیدن به اهداف
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه My Vision Board اپلیکیشن ردیاب هوشمند برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: My Vision Board - Visualize your dreams

نام فارسی: انگیزشی و ردیابی اهداف

نسخه برنامه: 1.21

حجم برنامه: 33MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *