پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Paint.NET نرم افزار ویرایش تصاویر برای کامپیوتر

دانلود برنامه Paint.NET نرم افزار ویرایش تصاویر برای کامپیوتر

1
(1)

دانلود برنامه Paint.NET نرم افزار ویرایش تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Paint.NET عنوان یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش تصاویر مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که قصد داریم توضیحاتی درباره این نرم افزار را به شما عزیزان ارائه دهیم. ویرایشگر های میتوانند گونه های متفاوتی مانند ویرایش تصویر و یا ویدیو داشته باشند که هر شخص و کاربری بنا بر نیاز خود هریک را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار میدهد. بار دیگر در این پست قصد داریم یک نرم افزار ویرایش تصویر برای کامپیوتر را به شما معرفی کنیم که از حجم خیلی خوبی برخوردار بوده و میتواند نیاز های شما را در زمینه ویرایش به راحتی برآورده کند. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه Paint.NET ویرایشگر تصاویر برای کامپیوتر

با دانلود نرم افزار ویرایش تصاویر کامپیوتر شما میتوانید که در کمترین زمان ممکنه با استفاده از ابزاری که در اختیار شما قرار میگیرد بهترین نتیجه را بدست آورده و نهایت استفاده خود را ببرید. از دیگر نرم افزار های مخصوص سیستم عامل ویندوز میتوان به دانلود برنامه Focus Photoeditor که یک نرم افزار ویرایش عکس مخصوص کامپیوتر میباشد اشاره کرد. نرم افزار Paint.NET را میتوان یک شبه فتوشاپ دانست به گونه ای که شما در استفاده از این نرم افزار میتوانید اکثریت ویژگی های برنامه فتوشاپ را با سرعت بالا و به صورت رایگان در اختیار بگیرید. از جمله ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از لایه های متفاوت، انصراف های نامحدود، جلوه های ویژه و وجود ابزار های قدرتمند اشاره کرد. با استفاده از ویژگی های در دسترس نتیجه ای عالی را بدست آورید.

دانلود برنامه Paint.NET

دانلود برنامه Paint.NET یکی از بهترین برنامه های جایگزین فتوشاپ بوده که شما میتوانید بسیاری از ویژگی های فتوشاپ را در آن یافته و با سرعت بالا به ویرایش تصاویر خود بپردازید. این نرم افزار از فضایی زیبا برخوردار است به گونه ای که تمامی ابزار های مورد نیاز برای ویرایش به صورت خیلی ساده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

برخی امکانات نرم افزار ویرایش عکس برای کامپیوتر رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • لایه بندی و وجود جلوه های ویژه عالی
  • برخورداری از ده ها افکت متفاوت
  • بدون نیاز به هیچگونه کرک
  • پشتیبانی نرم افزار از اکثریت فرمت های تصویر
  • برخورداری از ویژگی Reduce Noise effect
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Paint.NET نرم افزار ویرایش تصاویر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • ویندوز های 7 و 8 و 10
  • Microsoft's .NET Framework 4.7.2

مشخصات
شرکت سازنده: getpaint.net

نام انگلیسی: Paint.NET

نام فارسی: ویرایشگر تصویر

نسخه برنامه: 4.2.15

حجم برنامه: 12MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *