پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه PGWARE GameGain نرم افزار بهینه ساز ویندوز برای بازی

دانلود برنامه PGWARE GameGain نرم افزار بهینه ساز ویندوز برای بازی

5
(1)

دانلود برنامه PGWARE GameGain نرم افزار بهینه ساز ویندوز برای بازی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. PGWARE GameGain عنوان یک نرم افزار کارآمد به منظور بهینه سازی ویندوز های متفاوت برای بالا بردن سرعت آن به موجب بازی کردن به صورت بهتر میباشد. دانلود برنامه معرفی شده میتواند با سرعت و قدرت خیلی خوبی سیستم شما را تقویت کرده و از انجام موارد غیر ضروری جلوگیری کند. به همین سبب شما سرعت ببشتر را برای بازی کردن و یا انجام دادن موارد سنگین در اختیار خواهید داشت. نرم افزار PGWARE GameGain هر چیزی را که باعث کاهش سرعت سیستم شما شود از بین برده و سرعتی عالی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه PGWARE GameGain

دانلود برنامه PGWARE GameGain برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار بهینه ساز ویندوز میتواند شما را در زمینه بازی کردن یاری کرده و سرعت خیلی عالی از سیستم شما را در اختیارتان قرار دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Evernote که یک نرم افزار نوشتن یادداشت برای سیستم عامل های ویندوز و مک میباشد، اشاره کرد. نرم افزار PGWARE GameGain کارایی متفاوتی با دیگر برنامه ها داشته و شما تنها با زدن یک دکمه و ری استارت کردن سیستم خود همه چیز همانطور که شما طلب میکنید خواهد شد. برنامه PGWARE GameGain از کارایی ساده ای برخوردار بوده به صورتی که شما برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. تمامی ویژگی های مورد نیاز به سادگی توسط دانلود نرم افزار معرفی شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه PGWARE GameGain

دانلود نرم افزار بهینه ساز ویندوز برای بازی به صورت رایگان

دانلود برنامه PGWARE GameGain برای کامپیوتر میتواند نیاز های شما را با سرعت بالا حل کرده و نتیجه ای عالی را در اختیار شما قرار دهد. برنامه PGWARE GameGain با تمامی ویندوز ها هم خوانی داشته و شما میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. دانلود برنامه معرفی شده از حجم خیلی کمی برخوردار بوده و به همین جهت از جمله ویژگی های عالی آن به حساب می آید. شما میتوانید که نرم افزار PGWARE GameGain را با سرعت از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی دریافت کرده و با به کارگیری آن سرعت سیستم خود را افزایش دهید. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه PGWARE GameGain نرم افزار بهینه ساز ویندوز برای بازی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل keygen را بصورت Run as administrator اجرا کنید.
  • نرم افزار مورد نظر را از لیست محصولات انتخاب کنید.
  • ابتدا به روی Patch Hosts و سپس Generate کلیک کنید.
  • سپس نرم افزار را اجرا کرده و با یوزر و سریال رجیستر کنید.

سیستم مورد نیاز

  • Windows XP
  • Windows Vista
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10

 

مشخصات
شرکت سازنده: pgware.com

نام انگلیسی: PGWARE GameGain

نام فارسی: بهینه ساز ویندوز برای بازی

نسخه برنامه: 4.8.23.2021

حجم برنامه: 5MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *