پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Photo Editor اپلیکیشن ویرایشگر عکس برای اندروید

دانلود برنامه Photo Editor اپلیکیشن ویرایشگر عکس برای اندروید

3.3
(3)

دانلود برنامه Photo Editor  اپلیکیشن ویرایشگر عکس برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Photo Editor  عنوان یک برنامه عالی و کارآمد در حوزه ویرایش عکس میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. با وجود دوربین ها و گوشی های جدیدی که در این دوره با دوربین های قدرتمند، عکس هایی با کیفیت های بالا ثبت میشوند. بسیاری از افراد به دلیل نبود یک برنامه ویرایشگر عکس از ویرایشگر گالری گوشی خود استفاده کرده و نتایج خیلی خوبی را دریافت نخواهند کرد. برنامه های بسیاری نیز در این حوزه وارد بازار شده اند که قادر خواهند بود به ویرایش عکس ها بپردازند، اما وجود یک برنامه که بتواند کار شما را به راحتی و به صورت عالی انجام دهد الزامی میباشد.

دانلود برنامه Photo Editor

دانلود برنامه Photo Editor برای اندروید با لینک مستقیم

برنامه ویرایشگر عکس را میتوان از بهترین برنامه ها در این حوزه داسنت که ویژگی های خاصی را به کاربران خود ارائه میدهد. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Noizz اشاره کرد. تمامی ابزار مورد نیاز شما برای بدست آوردن یک تصویر عالی با کیفیت خوب و شخصی سازی بسیار بالا در برنامه ویرایشگر تصاویر در اختیار شما قرار گرفته و تنها کافی است که شما دارای ذوق و سلیقه خوبی بوده تا بتوانید بهترین کار خود را درست کنید. شما میتوانید افکت های متفاوتی را بر روی عکس های و تصاویر خود اعمال کرده و یا با استفاده از فیلتر ها قسمت هایی از عکس را تیره و یا روشن کرده و حاصل بدست آمده را با دوستان خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. قالب های متفاوتی در اختیار شما قرار میگیرد که تغییرات لازم را اعمال کنید.

دانلود برنامه Photo Editor جدید برای اندروید ویژگی های خاصی از جمله ویرایش فایل های متادیتا را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما قادر خواهید بود که فرمت های تفاوت عکس ها را در این برنامه آپلود کرده و به صورت دلخواه تغییرات لازم را بر روی آنها اجرا کنید. فیلتر ها، قالب ها و تمامی ابزاری که در اختیار شما قرار میگیرد را به کار گرفته و نتیحه بدست آمده را به صورت فرمت های متفاوتی که میخواهید برای دیگران به اشتراک بگذارید. فرمت های متفاوت در اختیار شما قرار میگیرد و شما تنها کافی است که بر روی آنها کلیک کرده و به برنامه اجازه دهید کار خود را انجام دهد. قادر خواهید بود که متون و یا عکس ها دیگر را به تصویر مورد نظر خود اضافه کنید. از جمله ویژگی های دیگر برنامه ویرایشگر تصویر میتوان به ساخت تصاویر متحرک اشاره کرد.

دانلود برنامه ویرایشگر عکس

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود ویرایشگر عکس برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم فوق العاده برنامه
  • فضای کاربری زیبا اپلیکشین
  • امکان اضافه کردن متون و تصاویر
  • امکان ساخت تصاویر متحرک
  • امکان چرخش تصاویر و یا بریدن آنها
  • امکان ذخیر تصاویر با فرمت های متفاوت
  • وجود ابزار های متفاوت برای ویرایش
  • امکان ذخیره سازی تصاویر بر روی حافظه داخلی و یا خارجی
  • و…

دانلود ویرایشگر تصویر برای اندروید جدید

به طور کلی میتوان گفت که برنامه Photo Editor به راحتی میتواند از پس کارهای شما بر آمد و نتیحه ای دلخواه را تحویل دهد. اگر به دنبال یک برنامه ویرایشگر تصاویر برای گوشی اندرویدی خود میباشید دانلود برنامه ویرایشگر عکس اندروید یکی از گزینه های خوب پیش روی شما میباشد. طبق روال همیشی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Samsung My Files به راحتی به مدیریت تمامی فایل های تلفن همراه خود بپردازید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Photo Editor اپلیکیشن ویرایشگر عکس برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: iudesk.com

نام انگلیسی: Photo Editor

نام فارسی: ویرایشگر عکس

نسخه برنامه: 6.4

حجم برنامه: 4MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *