پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Picture Resize Genius نرم افزار تغییر اندازه تصاویر کامپیوتر

دانلود برنامه Picture Resize Genius نرم افزار تغییر اندازه تصاویر کامپیوتر

1
(1)

دانلود برنامه Picture Resize Genius نرم افزار تغییر اندازه تصاویر کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Picture Resize Genius عنوان یک نرم افزار کامپیوتر تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت به صورت تخصصی میباشد که در این پست قصد داریم این برنامه کارآمد را به شما عزیزان معرفی کنیم. تاکنون به عنوان یک سایت مرجع نرم افزار و برنامه های سیستم عامل ویندوز، اندروید و ios افتخار این را داشته اییم که بهترین برنامه ها را به کاربران خود ارائه دهیم. نرم افزار Picture Resize Genius یکی دیگر از نرم افزار هایی میباشد که مشابه هایی فراوانی داشته و هریک را میتوان در حوزه خود خاص دانست. Picture Resize Genius این امکان را به شما میدهد که تمامی تصاویر خود را بدون افت کیفیت تغییر سایز دهید.

دانلود برنامه Picture Resize Genius برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار تغییر اندازه تصاویر برای کامپیوتر بدون هیچگونه مشکلی هر تصویری را که در نظر دارید تغییر سایز داده و نهایت استفاده خود را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه PIXresizer اشاره کرد. با استفاده از برنامه Picture Resize Genius شما قادر خواهید بود که حجم تصاویر مورد نظر خود را به صورت قابل توجهی پایین آورده بدون آنکه افت کیفیتی در نتیجه آنها مشاهده شود. این برنامه نیز مانند برنامه هایی که سابقا به شما عزیزان معرفی کردیم میتواند برای افرادی که دارای سایت هستند کارآمد باشد. شما برای آنکه مشکلی در آپلود تصاویر در سایت خود نداشته باشید نیازمند برنامه ای هستید که بدون افت کیفیت، تصاویری با سایز کم را ارائه دهد. وجود تصاویری با سایز کم و کیفیت بالا میتواند گزینه هایی خوبی برای ارسال در فضای مجازی نیز باشد.

دانلود نرم افزار Picture Resize Genius

دانلود برنامه Picture Resize Genius کامپیوتر میتواند یکی از بهترین برنامه های کم کننده سایز تصاویر بدون افت کیفیت باشد که در انتهای همین پست امکان دانلود آن برای شما عزیزان فراهم شده است. این امکان نیز برای شما فراهم شده که تصاویر، نوشته ها و یا لوگوهای مورد نظر خود را بر روی تصاویر مورد نظر خود بچسبانید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به تبدیل فایل ها به فرمت های GIF ،JPG ،TIFF ،PNG ،BMP ،MIFF ،TGA اشاره کرد. از جمله دیگر ویژگی ها میتوان به پشتیبانی بیش از 40 فرمت فایل تصویری اشاره کرد. نرم افزار Picture Resize Genius همچنین این امکان را به شما میدهد که به صورت همزمان تعداد بیشماری از فایل های تصویری را Watermark کرده و بهترین استفاده را ببرید.

برخی ویژگی ها و امکانات نرم افزار تغییر اندازه تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

  • حجم فوق العاده نرم افزار
  • امکان تغییر سایز همزمان تعداد بیشماری از تصاویر
  • امکان واتر مارک کردن تعداد بیشماری از تصاویر به صورت همزمان
  • امکان اضافه کردن متن به تصویر
  • قابلیت تعیین مقدار طول، عرض، بعد و… تصاویر
  • قابلیت حذف تمامی اطلاعات فایل های تصویری
  • پشتیبانی بیش از 40 فرمت فایل تصویری
  • امکان تبدیل فایل ها به فرمت های GIF ،JPG ،TIFF ،PNG ،BMP ،MIFF ،TGA
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Picture Resize Genius نرم افزار تغییر اندازه تصاویر کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار با ویندوز های 98/2000/XP/Vista سازگاری کامل دارد

مشخصات
شرکت سازنده: pictureresize.org

نام انگلیسی: Picture Resize Genius

نام فارسی: تغییر اندازه تصاویر

نسخه برنامه: 3.0.1

حجم برنامه: 2MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *