پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Secure Folder اپلیکیشن محافظت از فایل ها برای اندروید

دانلود برنامه Secure Folder اپلیکیشن محافظت از فایل ها برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Secure Folder اپلیکیشن محافظت از فایل ها برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Secure Folder عنوان یک برنامه محافظ فایل و اپلیکیشن های تلفن همراه مخصوص اندروید میباشد که توسط کمپانی سامسونگ تولید شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. امکان دارد که با افراد فضولی در ارتباط باشید که تنها با دست گرفتن تلفن همراه شما وارد تمامی حریم های شخصی شما میشوند. یا افرادی از خانواده تلفن شما را چک میکنند و شما علاقه مند به این عمل نمیباشید. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تمامی فایل های موجود و اپلیکیشن ها را به صورت خیلی امنیتی از دید دیگران پنهان کنید.

دانلود برنامه Secure Folder

دانلود برنامه Secure Folder برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه محافظ فایل برای اندروید از جمله پرکاربرد ترین نرم افزار ها میباشد که طرفداران بسزایی را نیز به سمت خود جذب کرده است. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود Photo Editor اشاره کرد. کمپانی سامسونگ همواره تلاش خود را کرده که بهترین نرم افزار ها و قابلیت ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از جمله برنامه های عالی که این کمپانی عرضه کرده است Secure Folder میباشد. شما میتوانید تمامی فایل های مورد نظر خود را در برنامه وارد کرده و از چشم دیگران پنهان کنید. از جمله فایل هایی که شما قادر خواهید بود که پنهان کنید میتوان به ویدیو ها، تصویر ها، فایل های صوتی و برنامه ها اشاره کرد که به طور کلی میتوان گفت شما قادر خواهید بود تلفن همراه خود را در یک برنامه پنهان کنید!

دانلود برنامه Secure Folder

با دانلود برنامه Secure Folder به راحتی از فولدر های موجود در تلفن همراهتان محافظت کنید!!!

دانلود برنامه Secure Folder کمپانی سامسونگ از فضای کاربری خیلی خوب همراه با امنیتی بالا پشتیبانی میکند که میتواند هر مخاطبی را خشنود کند. این برنامه بر پایه ناکس ایجاد شده است که اجازه نخواهد داد هیچ برنامه دیگری اجازه دسترسی به فایل های مخفی شده را داشته باشند. فایل های به گونه ای در برنامه Secure Folder قفل خواهند شد که شما نه میتوانید آنها را در گالری و برنامه مدیریت فایل خود مشاهده نکنید و نه میتوانید با استفاده از اتصالات کامپیوتر به مشاهده آنها بپردازید. اما به خاطر داشته باشید که این برنامه نسبت به روت شدن گوشی بسیار حساس بوده و اگر این اتفاق ممکن شود فایل های مخفی شده قفل شده و اجازه دسترسی به شما داده نخواهد شد. کاربران سامسونگی اگر به دنبال یک برنامه برای بالا بردن امنیت گوشی خود میباشید، از دانلود Secure Folder دریغ نکنید.

دانلود برنامه Secure Folder برای اندروید

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود محافظ فایل برای اندروید به صورت رایگان

  • فضای کاربری زیبا
  • وجود امنیت بالا بر پایه ناکس
  • امکان مخفی سازی فایل ها و برنامه ها
  • پشتیبانی از انواع قفل ها
  • ویژگی محافظت از فایل ها در مقابل برنامه های دیگر
  • ویژگی محافظت از فایل ها در برابر اتصالات کامپیوتر
  • قفل شدن تمامی فایل ها درصورت روت شدن گوشی
  • رؤیت نشدن تصاویر و ویدیو ها حتی در برنامه مدیریت فایل
  • و…

دانلود Secure Folder برای اندروید رایگان

از جمله بهترین برنامه های موجود برای اندروید و کاربران سامسونگی میباشد که لینک دانلود مستقیم آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان فراهم شده است. طبق روال همیشگی قصد داریم یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود برنامه Chrome Canary کروم زرد به بهتر شدن عملکرد گوگل کروم اصلی کمک کنید.

 

  • کاربران گرامی توجه داشته باشید که برنامه مذکور توسط کمپانی سامسونگ توسعه داده شده و تنها بر روی گوشی های این کمپانی قابل استفاده میباشد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Secure Folder اپلیکیشن محافظت از فایل ها برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 6.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Secure Folder

نام فارسی: محافظ فایل

نسخه برنامه: 1.6.01.65

حجم برنامه: 16MB

یک پاسخ به “دانلود برنامه Secure Folder اپلیکیشن محافظت از فایل ها برای اندروید”

  1. Vahidshamsipour گفت:

    پوشه امن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *