پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Serato DJ Pro نرم افزار میکس و دی جی برای کامپیوتر

دانلود برنامه Serato DJ Pro نرم افزار میکس و دی جی برای کامپیوتر

1
(1)

دانلود برنامه Serato DJ Pro نرم افزار میکس و دی جی برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Serato DJ Pro عنوان یک نرم افزار حرفه ای و بسیار قدرتمند به منظور ویرایش، میکس و ساختن موزیک برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم. برنامه Serato DJ Pro نرم افزاری حرفه ای به منظور کار با موزیک میباشد که محبوب ترین و شناخته شده ترین نرم افزار در این دسته نیز به حساب می آید. از جهت موسیقی های هیپ هاپ دنس و راک، نرم افزار Serato DJ Pro از جمله بهترین نرم افزار و شناخته شده ترین برنامه در نزد دی جی ها به حساب می آید. در ادامه این پست با ما همراه باشید.

دانلود برنامه Serato DJ Pro

دانلود برنامه Serato DJ Pro برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار میکس و دی جی برای کامپیوتر میتواند تمامی نیاز های شما در زمینه ویرایش و ساخت موسیقی را فراهم کرده و بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان بیاورد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه IObit Uninstaller که یک نرم افزار عالی به موجب حذف برنامه های نصب شده برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. برنامه Serato DJ Pro مورد اعتماد ترین و شناخته شده ترین نرم افزار در نزد دی جی ها به حساب می آید به همین سبب استفاده از آنرا بسیار پیشنهاد کرده و آن را به دیگران معرفی میکنند. برنامه Serato DJ از 90 سخت افزار پیشرو در این زمینه پشتیبانی میکند. هر یک از این سخت افزار ها برای داشتن تجربه ای عالی در موسیقی توسط این نرم افزار مورد استفاده قرار میگیرد. تمامی ابزار های عالی انتظار شما را میکشند.

 دانلود نرم افزار میکس و دی جی برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه Serato DJ Pro برای کامپیوتر این امکان را به شما میدهد که تمامی نیاز های خود را در زمینه ویرایش و ساخت موسیقی های مورد نظر خود بر آورده کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید. مهم نیست که طرفدار کدام سبک موسیقی هستید، با استفاده از برنامه Serato DJ Pro شما میتوانید که بهترین و به یادماندنی ترین موسیقی ها را خلق کرده و نتیجه ای فوق العاده را دریافت کنید. به دانلود برنامه میکس و دی جی پرداخته و خود را بسنجید. توانایی های خود را آزمایش کنید و مطلع شوید که چه استعدادی پشت آن نهفته است. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه ای عالی را بدست آورده و بهترین موزیک ها را برای خود خلق کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Serato DJ Pro نرم افزار میکس و دی جی برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • دو فایل SeratoVideo.exe و Serato DJ Pro.exe که در فولدر Crack قرار دارند را کپی و در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار بدید و جایگرین فایل قبلی کنید
  • فولدر Serato موجود در پوشه Crack را کپی و در مسیر C:\Users\UserName\AppData\Local قرار دهید. ( UserName نام یوزر شما در ویندوز میباشد یا در آدرس بار فولدر عبارت %localappdata% را تایپ کنید )
  • نرم افزار را اجرا کنید

سیستم مورد نیاز

- Windows 10 (64-bit)
- Windows 8.1 (64-bit)
- Windows 7 (64-bit)

مشخصات
شرکت سازنده: serato.com

نام انگلیسی: Serato DJ Pro

نام فارسی: میکس و دی جی

نسخه برنامه: 2.5.0.2061

حجم برنامه: 650MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *