پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه UMPlayer نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر

دانلود برنامه UMPlayer نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر

5
(1)

دانلود برنامه UMPlayer نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. UMPlayer عنوان یک نرم افزار ساده و اما قدرتمند در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست از سایت ایزی پی سی قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که با دریافت موارد مورد نیاز کاربران، نرم افزار های کارآمد، قدرتمند، سریع و با کیفیت را که دارای حجم کمی نیز میباشند به کاربران عزیز به اشتراک بگذارد. دانلود برنامه های ویدیو پلیر و موزیک پلیر نیز از جمله این نرم افزار ها میباشند. در این پست نیز قصد اشتراک گذاری نرم افزار UMPlayer را با شما داریم. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه UMPlayer

دانلود برنامه UMPlayer برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر میتواند از جمله برنامه های عالی برای از بین بردن نیاز های شما در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری باشد. از دیگر نرم افزار ها در این دسته میتوان به دانلود برنامه ZPlayer که یک نرم افزار مدیا پلیر عالی برای سیستم عامل اندروید میباشد، اشاره کرد. نرم افزار UMPlayer برای کاربرانی که قصد استفاده از آن را دارند نقش یک پلیر کاملا حرفه ای را بازی خواهد کرد. به این صورت که شما برای پخش فایل های مورذ نیاز خود حال چه صوتی و چه تصویری میتوانید با انتخاب آن تمامی نیاز های خود را برطرف کنید. برنامه UMPlayer از ظاهر و کارایی ساده ای برخوردار بوده که تمامی ویژگی های عالی آن در پشت این ظاهر مخفی شده اند. تمامی ابزار های مورد نیاز کاربران تنها با چند کلیک قابل دسترسی میباشد.

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه UMPlayer برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های کارآمد و خیلی خوب میباشد که میتواند به راحتی کاربر مورد نظر خود را در زمینه های متفاوتی راضی نگهداشته و کارایی لازمه را به آنها بدهد. نرم افزار UMPlayer امکان پخش فیلم با کیفیت عالی را فراهم میکند. حجم و کیفیت ویدیو های دریافتی توسط نرم افزار مذکور در پلی آنها توسط UMPlayer اهمیتی نخواهد داشت. شما میتوانید که فایل های صوتی متفاوت را با دانلود برنامه ذکر شده با کیفیت بالا گوش داده و نتیجه ای عالی را بدست آورید. در آخر نیز لینک دانلود نرم افزار معرفی شده در اختیار شما قرار داشته و تنها با یک کلیک قادر به دانلود این نرم افزار با سرعت بالا از سرور های پرقدرت ایزی پی سی خواهید بود. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه UMPlayer نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: umplayer.descargar.es

نام انگلیسی: UMPlayer

نام فارسی: ویدیو پلیر

نسخه برنامه: 0.98.2

حجم برنامه: 14MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *