دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه wps برای اندروید – قویترین برنامه هک وای فای برای اندروید

دانلود برنامه wps برای اندروید – قویترین برنامه هک وای فای برای اندروید

3.4
(192)

لینک دانلود این برنامه به دستور کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

دانلود برنامه wps برای اندروید یک ابزار پر قدرت و محبوب خدمت شما همراهان همیشگی وبسایت ایزی پی سی هستیم. این ابزار کاربردی ساخته ی TheMauSoft می باشد. و در فروشگاه گوگل پلی به صورت پولی با مبلغ حدودی 1 دلار ارایه شده است. اما امروز ما این برنامه را در نسخه ی پریمیوم به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما بارگذاری می کنیم. این برنامه پر طرفدار تا کنون بیش از 50 هزار بار دانلود و نصب شده است. و امتیاز خوب 4 از 5 را به دست آورده است.

دانلود برنامه wps برای اندروید – نرم افزار هک وای فای

دانلود برنامه wps برای اندروید یک برنامه هک وای فای کامل و لی عیب و نقص است. با دانلود برنامه هک وای فای برای اندروید به راحتی می توانید انواع وای فای ها را هک کنید. یکی از قویترین برنامه هک وای فای برای اندروید همین برنامه ی wps هست. که امروز نسخه ی پریمیوم آن برای شما اماده دانلود است. این روز ها با پیشرفت اپلیکیشن ها و برنامه نویسی ها  برای هک برای بسیاری از موارد ارایه شده است. اگر شما یکی از کسانی هستید که می خواهید از میزان نفوذ پذیری وتی فای خود مطلع شوید.

با دانلود نرم افزار هک وای فای اندروید می توانید دستگاه خود را تست کنید. یکی از قویترین برنامه هک وای فای برای اندروید که می توانید با آن این تست را انجام دهید دانلود برنامه wps برای اندروید است. این برنامه بی شک بهترین و پر طرفدار ترین هکر وای فای است.

دانلود برنامه wps برای اندروید

روش کار قویترین برنامه هک وای فای برای اندروید

روش کارکرد نرم افزار هک وای فای اندروید به این شکل است. که شما اول دانلود نرم افزار هک وای فای اندروید را انجام دهید. این برنامه یک برنامه هک وای فای بدون روت است. البته برای اندروید های زیر 5.0 باید دستگاه را روت کنید. اما برای اندروید 5.0 به بالا نیاز به روت کردن نیست. سپس این برنامه کد پشت دستگاه که wps نام دارد. را بررسی کرده و به ترتیب به شما پیشنهاد می دهد. سپس یکی از این کدها به دستگاه مورد نظر منطبق است. این گونه هک انجام می شود. این برنامه به شما دو دکمه سبز و قرمز ارایه می دهد. که در صورتی که دکمه سبز فعال شود یعنی دستگاه مورد نظر هک شده است. دانلود نرم افزار هک وای فای اندروید بدون نیاز به روت گوشی می توانید از بسایت ما اقدام فرمایید.

دانلود برنامه هک وای فای برای اندروید

ویژگی های نرم افزار هک وای فای اندروید
  • امکان بررسی میزان امنیت شبکه وای فای
  • قابلیت نفوذ به وای فای با امنیت پایین
  • فضای کاربری ساده و مخاطب پسند
  • بدون نیاز به روت کردن ستگاه
  • و…

هم اکنون می توانید دانلود نرم افزار هک وای فای اندروید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. ما آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم بارگذاری کردیم. برای دانلود پر سرعت تر پیشنهاد می شود دانلود برنامه کروم برای اندروید را از وبسایت ما انجام دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 192

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه wps برای اندروید – قویترین برنامه هک وای فای برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید 4.1 و به بالا

مشخصات
شرکت سازنده: www.themausoft.com

نام انگلیسی: WPSApp pro

نام فارسی: برنامه wps

نسخه برنامه: 1.6.45

حجم برنامه: 5MB

4 پاسخ به “دانلود برنامه wps برای اندروید – قویترین برنامه هک وای فای برای اندروید”

  1. حسن گفت:

    عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *