پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ACDSee Free برنامه نمایش تصاویر برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار ACDSee Free برنامه نمایش تصاویر برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود نرم افزار ACDSee Free برنامه نمایش تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. ACDSee Free عنوان یک نرم افزار قدرتمند برای نمایش تصاویر مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد. این نسخه از برنامه، نسخه رایگان آن بوده و برخی از مزایای نسخه اصلی را پشتیبانی نمیکند. در این حال میتواند جوابگو امور مشاهده تصاویر باشد. این نرم افزار از حجم کمی برخوردار بوده و از ویژگی های اصلی آن نسبت به نسخه پولی میباشد. این نسخه از برنامه میتواند گزینه خوب و کاربردی برای استفاده در کامپیوتر باشد. نرم افزار از ویژگی های خوبی برای نمایش تصاویر بهره میبرد که میتواند نسبت به حجم آن گزینه خوبی برای انتخاب باشد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود نرم افزار ACDSee Free برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود برنامه مشاهده تصاویر برای کامپیوتر تمامی فایل های تصویری موجود در لپ تاپ و یا کامپیوتر خود را مدیریت کرده و نهایت استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه ACDSee Photo Studio Pro که یک نسخه پرو نمایش و ویرایش تصاویر میباشد اشاره کرد. برای دانلود نرم افزار معرفی شده تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید. نرم افزار ACDSee Free تنها برای مشاهده تصاویر و فایل های تصویری ارائه شده است. یعنی بر خلاف نرم افزار هایی که تاکنون به شما معرفی کرده اییم در نسخه شما قادر نخواهید بود که به ویرایش فایل های تصویری بپردازید. از ویژگی های این برنامه میتوان به سرعت بالا آن برای نمایش تصاویر و حجم خیلی مناسب آن اشاره کرد.

دانلود نرم افزار ACDSee Free

دانلود نرم افزار ACDSee Free کامپیوتر یکی از برنامه های عالی و کم حجم برای مشاهده تصاویر میباشد که اکنون ذر اختیار شما قرار گرفته و شما میتوانید که این برنامه را با سرعت بالا از طریق سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی دریافت کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید.

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه نمایش تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

  • حجم خیلی مناسب برنامه
  • سرعت بالا در نمایش تصاویر
  • کیفیت بالا تصاویر در نمایش
  • پشتیبانی از فرمت های متفاوت تصاویر
  • امکان مشاهده اسلاید ها
  • از جمله نرم افزار های پرکاربرد در ویندوز
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار ACDSee Free برنامه نمایش تصاویر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: acdsee.com

نام انگلیسی: ACDSee Free

نام فارسی: نمایش دهنده تصاویر

نسخه برنامه: 1.1.21

حجم برنامه: 12MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *