پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Diamond Cut ایجاد تغییرات ویژه بر روی صدا برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار Diamond Cut ایجاد تغییرات ویژه بر روی صدا برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود نرم افزار Diamond Cut ایجاد تغییرات ویژه بر روی صدا برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Diamond Cut Forensics10 Audio Laboratory عنوان یک نرم افزار قوی به منظور اعمال تغییرات ویژه بر روی صدا ها مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد معرفی آن را داریم. برنامه Diamond Cut ویژگی ها و ابزار های خیلی خوبی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. نسب به حجم دانلودی نرم افزار ویژگی ها و ابزار هایی که در اختیار کاربران قرار میگیرد بسیار عالی و کارآمد خواهد بود. با استفاده از دانلود برنامه معرفی شده شما قادر خواهید بود که به سادگی به تفکیک صدا ها از یکدیگر بپردازید. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود نرم افزار Diamond Cut

دانلود نرم افزار Diamond Cut برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه ایجاد تغییرات ویژه بر روی صدا برای کامپیوتر میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده های ویرایشی مخصوص که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه BeeCut که یک نرم افزار بهبود کیفیت ویدیو میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Diamond Cut امکان این عمل را به شما میدهد که صدای فرد خاصی را در یک مهمانی شلوغ از دیگر صدا ها تفکیک کنید. برنامه Diamond Cut این امکان را به شما میدهد که صدای خواننده را از آهنگ جدا کرده و نیز اعمالاتی را بدون اینکه هیچگونه تغییر فرکانسی شامل شود ایجاد کنید. فرمت استانداردی که دانلود نرم افزار معرفی شده از آن پشتیبانی میکند WMA بوده و اما نرم افزار از فرمت های دیگری نیز به منظور فایل ورودی پشتیبانی خواهد کرد.

دانلود برنامه ایجاد تغییرات ویژه بر روی صدا برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار Diamond Cut میتواند گزینه های خیلی عالی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از جمله ویژگی هایی که برنامه Diamond Cut در اختیار کاربران قرار میدهد میتوان به امکان افزایش مجازی فرکانس های پایین، سرعت خیلی عالی نرم افزار در امور انجامی، حذف محدودیت های ویندوز در کار با فایل های سایز بزرگ، امکان حذف پویا به صورت مجزا، امکان ایجاد طنین به صورت مجازی، امکان ایجاد اکولایزر گرافیکی تا 32000 باند، امکان تبدیل سریع سایر فرمت ها به WMA و… از جمله ویژگی های عالی این برنامه میباشد. تمامی ویژگی های مورد نیاز شما به صورت خیلی سریع در اختیارتان قرار خواهد گرفت. نرم افزار Diamond Cut را نصب کرد و نتیجه ای عالی را بدست آورید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود و استفاده از نرم افزار Diamond Cut نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار Diamond Cut ایجاد تغییرات ویژه بر روی صدا برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • به روی فایل keygen کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و کادر خالی را به دلخواه تکمیل کنید و به روی دکمه Register کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: diamondcut.com

نام انگلیسی: Diamond Cut

نام فارسی: ایجاد تغییرات ویژه بر روی صدا

نسخه برنامه: 10.75

حجم برنامه: 68MB

2 پاسخ به “دانلود نرم افزار Diamond Cut ایجاد تغییرات ویژه بر روی صدا برای کامپیوتر”

  1. Hamideraz noroozi گفت:

    خوب و عالي

  2. Hamidreza noroozi گفت:

    همه چيز خوب وعالي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *