پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار FotoSizer Pro برنامه تغییر سایز تصاویر

دانلود نرم افزار FotoSizer Pro برنامه تغییر سایز تصاویر

1
(1)

دانلود نرم افزار FotoSizer Pro برنامه تغییر سایز تصاویر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. FotoSizer Pro عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور تغییر سایز تصاویر مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. به لطف اینکه تکنولوژی پیشرفت روز افزون داشته و دوربین های عکاسی و تلفن های هوشمند جدید تری وارد بازار شده اند، تصاویری با کیفیت بالا نیز ثبت خواهند شد. به همین منظور وجود یک اپلیکیشن قدرتمند به منظور کاهش سایز تصاویر نیز میتواند یکی از گزینه های عالی برای استفاده توسط کاربران باشد. برنامه FotoSizer Pro نیز از قدرت بالایی برخوردار بوده و کاربران میتوانند به راحتی تصاویر مورد نظر خود را ویرایش کنند.

دانلود نرم افزار FotoSizer Pro

دانلود نرم افزار FotoSizer Pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه تغییر سایز تصاویر میتواند یکی از بهترین ابزار هایی باشد که کاربران میتوانند با استفاده از آن تصاویر مورد نظر خود را ویرایش کنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Expresii که یک نرم افزار نقاشی آبرنگ دیجیتالی برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار FotoSizer Pro این امکان را برای کاربران فراهم میسازد که با سادگی تمامی نیاز های خود را در زمینه ویرایش تصاویر برطرف کرده و در واقع عکس های مورد نظر خود را تغییر سایز دهند. در واقع امکان تغییر سایز تصاویر توسط نرم افزار های متفاوتی امکان پذیر میباشد. از طرفی دیگر برخی نرم افزار هایی که امکان این امر را برای کاربران فراهم میسازد از حجم بالایی برخوردار بوده و مراحل پیچیده ای را پشتیبانی میکنند. در واقع تمامی ویژگی های عالی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

دانلود برنامه تغییر سایز تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار FotoSizer Pro برنامه تغییر سایز تصاویر برای کامپیوتر ویژگی های عالی را به صورت رایگان و ساده در اختیار کاربران قرار میگیرد که بتوانند نتیجه ای عالی را در اختیار داشته باشند. به دانلود نرم افزار معرفی شده پرداخته و تصاویر مورد نظر خود را به صورت خیلی ساده ویرایش کنید. نرم افزار FotoSizer Pro تصاویر مورد نظر شما را در سه مرحله متفاوت ویرایش خواهد کرد. به این صورت دیگر کاربران نیاز نخواهند داشت که تصاویر خود را به صورت تک به تک ویرایش کنند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار FotoSizer Pro نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار FotoSizer Pro برنامه تغییر سایز تصاویر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • به روی فایل Block Host.cmd کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید ( در صورت استفاده از آنتی ویروس ، موقتا آنتی ویروس را غیرفعال کنید و بعد این فایل را اجرا کنید )
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و بوسیله سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.

سیستم مورد نیاز

  • ویندوز های 7 و 8 و 10
  • Microsoft .NET Framework 2.0 or higher.

مشخصات

نام انگلیسی: FotoSizer

نام فارسی: تغییر سایز تصاویر

نسخه برنامه: 3.13.0.577

حجم برنامه: 6MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *