پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار JPEG Imager برنامه کاهش حجم تصاویر برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار JPEG Imager برنامه کاهش حجم تصاویر برای کامپیوتر

3.5
(2)

دانلود نرم افزار JPEG Imager برنامه کاهش حجم تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. JPEG Imager عنوان یک برنامه عالی و کارآمد با رابط کاربری ساده میباشد که در اختیار کابران سراسر دنیا قرار گرفته است. تاکنون سعی بر این داشته اییم که نرم افزار ها و بازی های متنوعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این پست نیز قصد داریم یک برنامه کارآمد دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم که توانسته امتیازات خوبی را به خود اختصاص داده و نتیجه خوبی را به کاربران تحویل دهد. برنامه JPEG Imager از جمله بهترین نرم افزار ها برای کاهش حجم تصاویر با کمترین میزان افت کیفیت تصویر میباشد که قصد داریم توضیحاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

دانلود نرم افزار JPEG Imager

دانلود نرم افزار JPEG Imager برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود برنامه کاهش حجم تصاویر در کمترین زمان ممکن تغییرات لازمه را بر روی تصاویر اعمال کنید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Adobe Premiere pro اشاره کرد. تنها کافی است که برنامه JPEG Imager را نصب کرده و در کمترین زمان ممکنه حجم و سایز تصویر را با حداقل افت کیفیت کاهش دهید. از ویژگی های عالی این نرم افزار میتوان به حجم خیلی کم و فضای کاربری ساده آن اشاره کرد که میتواند مناسب با هر شخصی باشد. در استفاده از نرم افزار JPEG Imager جدید نیاز نیست که حتما دوره سختی دیده باشید، تمامی امکانات در اختیار شما قرار گرفته که استفاده خود را شروع کنید. عکس مورد نظر خود را به داخل برنامه کشیده و اگر قصد دارید که سایز آن را کوچک کنید، دکمه Resize را زده و سایز مورد نظر خود را تعیین کنید.

دانلود نرم افزار JPEG Imager کامپیوتر رایگان میتواند در کمترین زمان ممکنه امور خود را به انجام برسانید. اگر نیز میخواهید حجم عکس را کاهش دهید تنها کافی است از گزینه Quality استفاده کنید. البته ویژگی های بسیاری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که میتوانید با دانلود نرم افزار از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی به تمامی آنها دست پیدا کنید. پس از انجام تمامی تغییراتی که مد نظرتان میباشد تنها کافی است که بر روی گزینه save کلیک کرده و محل مورد نظر خود را اتخاب کنید. همه چیز آماده میباشد که نهایت استفاده خود را از تصاویر مورد نظر ببرید. اگر به دنبال یک نرم افزار با حجم بسیار کم و قابلیت بالا برای کاهش سایز و حجم تصاویر میگردید، برنامه JPEG Imager میتواند بهترین گزینه انتخابی باشد.

دانلود برنامه کاهش تصاویر

برخی ویژگی ها برنامه کاهش حجم تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

  • حجم بسیار کم نرم افزار
  • امکان کم کردن سایز تصاویر
  • امکان کم کردن حجم تصاویر
  • اعمال تغییرات با کمترین میزان افت کیفیت
  • فضای کاربری ساده
  • استفاده آسان
  • انجام پروسه در سریع ترین زمان ممکن
  • و…

دانلود  برنامه JPEG Imager کامپیوتر رایگان جدید

با استفاده از نرم افزار JPEG Imager با سرعتی بسیار بالا تمامی امور خود را به انجام برسانید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Adobe Connect نهایت استفاده خود را از جلسات آنلاین ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار JPEG Imager برنامه کاهش حجم تصاویر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: jpeg.org

نام انگلیسی: JPEG Imager

نام فارسی: کاهش حجم تصاویر

نسخه برنامه: 2.5.2.459

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *