پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود پلاگین ProDAD VitaScene برای ویرایش فیلم

دانلود پلاگین ProDAD VitaScene برای ویرایش فیلم

0
(0)

دانلود پلاگین ProDAD VitaScene برای ویرایش فیلم به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. ProDAD VitaScene عنوان مجموعه ای از افکت ها و فیلتر های سینمایی میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. دانلود پلاگین معرفی شده دارای دو نسخه 32 و 64 بیتی میباشد. در این پلاگین بر خلاف نرم افزار های کامپیوتر دیگر هر دو نسخه برای ارائه در نظر گرفته شده و تنها نسخه 64 بیتی عرضه نشده است. به دلیل وجود همین ویژگی تمامی کاربران قادر به استفاده از پلاگین ProDAD VitaScene بوده و کاربران میتوانند که با قدرت بالایی به ویرایش ویدیو ها و فیلم های مورد نظر خود بپردازند. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این پلاگین آشنا شوید.

دانلود پلاگین ProDAD VitaScene

دانلود پلاگین ProDAD VitaScene برای ویرایش فیلم با لینک مستقیم

دانلود پلاگین ویرایش فیلم میتواند ویژگی های عالی را در اختیار شما قرار داده و ویرایش های عالی را نیز برایتان به ارمغان بیاورد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Capture One Pro که یک نرم افزار عالی برای ویرایش عکس مخصوص سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش میباشد، اشاره کرد. پلاگین ProDAD VitaScene افکت های بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد که از تعداد آنها میتوان به 600 نوع متفاوت اشاره کرد. با استفاده از فیلتر ها و افکت هایی که ProDAD VitaScene در اختیار شما قرار میدهد میتوانید که ویژگی های فوق العاده ای را به تصاویر خود ببخشید. برنامه ProDAD VitaScene از افکت ها، فیلتر ها و Transtion ها ساخته شده توسط Proded بهره میبرد که برای امورد میکس و مونتاژ از آنها استفاده میشود. تمامی ویژگی های عالی برای ویرایش ویدیو در اختیار شما قرار خواهد گرفت

دانلود پلاگین ProDAD VitaScene میتواند ابزار، ویژگی ها و امکانات عالی را در اختیار شما قرار داده و برای شما راحتی را فراهم کند. شما میتوانید که به سادگی و با سرعت بالا پلاگن ProDAD VitaScene را از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی دریافت کرده و نهایت استفاده را ببرید.

 

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود و استفاده از پلاگین معرفی شده نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود پلاگین ProDAD VitaScene برای ویرایش فیلم

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

- Windows 64-Bit Vista, Win7, Win8, Win8.1, Win10
- Adobe CC 2018, Edius 9 Support
- 2GB memory
- Recommended: i7-cpu
- Recommended 6 GB memory

مشخصات
شرکت سازنده: prodad.com

نام انگلیسی: ProDAD VitaScene

نام فارسی: پلاگین ویرایش ویدیو

نسخه برنامه: 4.0.291

حجم برنامه: 155MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *