پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Adrosoft Dual Audio Recorder نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر

دانلود Adrosoft Dual Audio Recorder نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود Adrosoft Dual Audio Recorder نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Adrosoft Dual Audio Recorder عنوان یک نرم افزار خیلی خوب به منظور ضبط صدا در 2 فایل به صورت همزمان برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار Adrosoft Dual Audio Recorder قابلیت انتخاب بخشی از فایل صوتی ضبظ شده و ویرایش کردن آن قسمت از جمله تقویت، تنظیم نواسات، نرمال سازی و… را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ویژگی های خیلی خوبی در مقایسه با حجم کم نرم افزار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که بتوانند بهترین استفاده را از ابزار ها به عمل آورند.

دانلود Adrosoft Dual Audio Recorder

دانلود Adrosoft Dual Audio Recorder برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر میتواند با کیفیت خیلی خوبی صداهای مورد نظر شما را ضبط کرده و بهترین نتیجه را با پرداخت حجم خیلی کم تحویل شما دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Adrosoft AD Audio Recorder که یک نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Adrosoft Dual Audio Recorder قابلیت هایی مانند ذخیره سازی صدای ضبط شده با انواع فرمت های رایج مانند MP3، OGG، WMA، WAV و FLAC را در اختیار شما قرار خواهد داد. تمامی اعمال ویرایش به صورت سریع و با سرعت بالا انجام میپذیرد و شما قادر خواهید بود که در میان فایل های ویرایش شده و فایل اصلی صدا هریک را که در نظر دارید انتخاب نمایید. تمامی ابزار هایی که در نرم افزار در اختیار کاربران قرار میگیرد به صورت رایگان بوده و بهترین نتیجه را تحویل خواهد داد.

دانلود نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر رایگان

دانلود Adrosoft Dual Audio Recorder برای کامپیوتر میتواند با سرعت بالا تمامی نیاز های شما را در زمینه ضبط صدا و ویرایش فایل های بدست آمده برطرف ساخته و بهترین نتیجه را تحویل شما دهد. دانلود برنامه معرفی شده امکان انتخاب دستگاه ضبط کننده صدا قبل از شروع عملیات ضبط را برای کاربران فراهم ساخته است. نرم افزار Adrosoft Dual Audio Recorder این امکان را نیز برای شما فراهم ساخته که به راحتی به مجموعه ای از صداهای ضبط شده دست پیدا کرده و توسط هریک از موزیک پلیر های داخل سیستم خود به پخش آنها بپردازید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Adrosoft Dual Audio Recorder نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: adrosoft.com

نام انگلیسی: Adrosoft Dual Audio Recorder

نام فارسی: ضبط صدا

نسخه برنامه: 2.4.2

حجم برنامه: 2MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *