پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Battery Guru – برنامه بهینه سازی باتری اندروید

دانلود Battery Guru – برنامه بهینه سازی باتری اندروید

1.6
(5)

دانلود Battery Guru – برنامه بهینه سازی باتری اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی فراهم شده است. با پیشرفت تکنولوژی و بروز شدن تلفن های هوشمند باتری های انها نیز قدرتمند تر شدند. اما باز هم افرادی وجود دارند که به خاطر شغل و یا اموری که باید انجام دهند استفاده زیادی از تلفن همراه خود دارند به همین دلیل عمر باتری تلفن همراه انها کم شده و رفته رفته نیاز به تعویض پیدا میکند. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که کار را برای شما اسان کرده و دیگر نیاز نیست که نگران عمر باتری تلفن خود و یا خراب شدن ان باشید. با استفاده از برنامه Battery Guru عمری طولانی به باتری گوشی خود هدیه کرده و امور خود را بدون هیچ نگرانی انجام دهید.

دانلود Battery Guru

دانلود Battery Guru با لینک مستقیم

با دانلود برنامه Battery Guru به صورت رایگان و با لینک مستقیم به عمر باتری خود بیافزایید. اپلیکیشن Battery Guru یک برنامه عالی برای حفظ سلامتی باتری اندرویدفون شما است. با اتصال کردن هر شارژری به گوشی خود میتوانید ولتاژ دریافتی را مشاهده کنید و انتخاب کنید که کدام شارژر و کابلی دستگاه هوشمند شما را سریع تر و بهینه تر شارژ خواهد کرد. چندین گزینه به موجب بهینه سازی باتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با رعایت کردن انها عمر باتری خود را میتوانید تا 200 درصد افزایش دهید. برنامه Battery Guru دارای سیستم یادواری است به گونه ای زمانی که دستگاه هوشمند شما متصل به شارژ است این قابلیت به شما یاد اوری خواهد کرد که دستگاه خود را از شارژ بکشید و یا در سطح خاصی  و به مقدار خاصی که باتری شارژ شد کابل شارژ را از دستگاه خارج کنید.

دانلود Battery Guru

شما با استفاده از برنامه Battery Guru میتوانید مشخصات و اطلاعات باتری را مشاهده کنید. مهم ترین بخشی که نمایش داده میشود بخش نمایش دهنده اطلاعات باتری است که با استفاده از ان میتوانید بفهمید که باتری شما چه مدت زمانی میتواند تلفن همراه شما را روشن نگهدارد. اگر به دنبال یک برنامه برای حفظ سلامت باتری و نگران نبودن درباره ان هستید بهترین گزینه برای شما Battery Guru خواهد بود که ما به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. طبق روال همیشگی قرار است برنامه ای دیگر برای حفظ سلامتی باتری دستگاه هوشمندتان به شما معرفی کنیم. با دانلود برنامه hibernator pro به حفظ سلامت باتری دستگاه هوشمند خود بپردازید.

با دانلود Battery Guru اطلاعات باطریتان تا حد زیادی کنترل کنید!!!

دانلود Battery Guru

ویژگی های دانلود برنامه بهینه ساز باتری به صورت رایگان

  • حفظ سلامت باتری
  • بهینه سازی مصرف باتری
  • جلوگیری از تخریب باتری
  • افزایش طول عمر باتری تا 200 درصد
  • سیستم هشدار برای شارژ نشدن بیش از حد باتری
  • ویژگی مشاهده جزئیات باتری
  • حجم کم اپلیکیشن

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.6 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Battery Guru – برنامه بهینه سازی باتری اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 6 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: paget96-projects.weebly.com

نام انگلیسی: Battery Guru

نام فارسی: مراقبت از باتری

نسخه برنامه: 2.2.5

حجم برنامه: 11MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *