پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Extreme Music Manager برنامه مدیریت موزیک برای کامپیوتر

دانلود Extreme Music Manager برنامه مدیریت موزیک برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود Extreme Music Manager برنامه مدیریت موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Extreme Music Manager عنوان یک نرم افزار عالی به منظور دسته بندی و مدیریت موزیک های سیستم کاربر مخصوص ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های مدیریت را میتوان از جمله پرکاربرد ترین نرم افزار ها در سیستم عامل های متفاوت دانست. اینگونه نرم افزار ها از گونه های متفاوتی بهره میبرند که بسته به علاقه کاربر قابل انتخاب میباشند. فرقی نمیکند که در چه رده سنی هستید، اگر از دسته افرادی میباشید که علاقه به گوش دادن به موزیک دارید نرم افزار Extreme Music Manager میتواند گزینه عالی برای انتخاب باشد.

دانلود Extreme Music Manager برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار مدیریت و دسته بندی موزیک برای کامپیوتر شما میتوانید که در کمترین زمان ممکنه و با سرعت بالا به ویرایش دسته ای موزیک های مورد نظر خود پرداخته و طبق سلیقه خود آنها را دسته بندی کنید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه TunesKit Apple Music Converter که یک نرم افزار تبدیل فرمت آهنگ اپل موزیک میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Extreme Music Manager از جمله حرفه ای ترین نرم افزار های موجود برای دسته بندی فایل های موسیقی و یا MP3 میباشد. هماهنگونه که اشاره کردیم اگر از آن دسته افرادی میباشید که به موسیقی علاقه خاصی داشته و تعداد زیادی موزیک را در سیستم خود جای داده اند، گزینه پیش روی شما میتواند کمک چشم گیری به شما کند. تمامی ابزار هایی که در این برنامه در اختیار کاربر قرار میگیرد به صورت رایگان میباشد.

دانلود Extreme Music Manager

دانلود نرم افزار مدیریت و دسته بندی موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Extreme Music Manager برای کامپیوتر از سرعت و قدرت بالایی برخوردار بوده و در این زمینه به راحتی میتواند که کاربران را راضی نگهدارد. برنامه Extreme Music Manager میتواند که با سرعت بالا تمامی اطلاعات موزیک های مد نظر شما را از سایت های اختصاصی دریافت کرده و به نمایش گذارد. به منظور دریافت تمامی اطلاعات آهنگ های مورد نظر شما تنها کافی است که نام آلبوم مورد نظر خود و یا بارکد مخصوص آن را اسکن کرده و به راحتی به تمامی اطلاعات دست یابید. این نرم افزار از حجم کم و اما قدرت قابل توجهی بهره میبرد. اگر از دسته افرادی میباشید که به دلیل وجود تعداد بالای موزیک برای یافتن برخی از آنها دچار مشکل شده و یا یافتن موزیک مورد نظرتان سخت میباشد، برنامه Extreme Music Manager را دانلود کرده و بهترین استفاده را ببرید.

در آخر نیز امیدواریم که با دانلود برنامه مدیریت موزیک بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده خود را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Extreme Music Manager برنامه مدیریت موزیک برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: binaryworks.it

نام انگلیسی: Extreme Music Manager

نام فارسی: مدیریت و دسته بندی موزیک

نسخه برنامه: 1.0.2.7

حجم برنامه: 24MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *