پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود FastStone Photo Resizer نرم افزار تغییر سایز تصاویر برای کامپیوتر

دانلود FastStone Photo Resizer نرم افزار تغییر سایز تصاویر برای کامپیوتر

4
(2)

دانلود FastStone Photo Resizer نرم افزار تغییر سایز تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. FastStone Photo Resizer عنوان یک نرم افزار کارآمد و زیبا برای انجام فرآیند هایی همزمان بر روی تعداد زیادی تصاویر مخصوص کامپیوتر میباشد که قصد داریم در این پست توضیحاتی درباره این نرم افزار را تقدیم شما کنیم. نرم افزار های ویرایش تصاویر انواع متفاوتی دارند که هر یک در نوع خود میتوانند خاص باشند. در این زمینه وجود برنامه ای که بتواند چندین عکس را همزمان ویرایش کرده و نتیجه خیلی خوبی را بدست آورد، میتواند در نوع خود خاص باشد. نرم افزار FastStone Photo Resizer دارای ویژگی های خاصی میباشد که توضیحاتی درباره آن را در این پست به شما ارائه خواهیم کرد.

دانلود FastStone Photo Resizer برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار تغییر سایز تصاویر برای کامپیوتر به راحتی با استفاده از فرایندی ساده به صورت کلی تصاویر خود را ویرایش کنید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه WPanorama که یک نرم افزار ساخت تصاویر 360 درجه میباشد اشاره کرد. برنامه FastStone Photo Resizer در نگاه اول هر شخصی دارای ظاهری ساده میباشد اما ابزاری را به شما ارئه میدهد که اگر بخواهید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ این ابزار را پیاده کنید چندین ساعت زمان خواهد برد. با استفاده از این برنامه شما میتوانید که به صورت همزمان سایز تعداد زیادی عکس را به صورت درصدی و یا عددی تغییر دهید. در حین انجام اینکار، شما میتوانید که فرمت های آنها را تغییر داده و بر روی آنها واترمارک و یا متون متفاوت را اضافه کنید. از ویژگی هایی مانند تغیر کنتراست، تنظیم رنگ و… نیز میتوانید استفاده کنید.

دانلود FastStone Photo Resizer

دانلود FastStone Photo Resizer شما را قادر میسازد که گروهی از تصاویر مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکنه ویرایش کرده و بهترین نتیجه را بدست آورد. شما میتوانید که تصاویر مورد نظر خود را چرخانده، برش داده و یا تغییر نام دهید. تمامی ویژگی هایی که گفته شد را میتوان در کمترین زمان ممکنه به صورت کلی بر روی تعداد زیادی تصویر انجام داد که این امر از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار میباشد.

برخی ویژگی ها و امکانات نرم افزار تغییر سایز تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

  • حجم فوق العاده برنامه
  • فضای کاربری ساده
  • به کار گیری ساده نرم افزار
  • امکان ویرایش تعداد زیادی تصویر به صورت همزمان
  • فرایند سریع
  • امکان تغییر سایز تصاویر
  • امکان تغییر نام و فرمت تصاویر
  • امکان اضافه کردن واترمارک
  • امکان اضافه کردن متون متفاوت
  • امکان ویرایش میزان نور، کنتراست و… تصاویر
  • امکان چرخاندن و یا برش دادن تصاویر
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

سیستم مورد نیاز

این نرم افزار کامپیوتر برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: faststone.org

نام انگلیسی: FastStone Photo Resizer

نام فارسی: تغییر سایز تصاویر

نسخه برنامه: 4.3

حجم برنامه: 2MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *