پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود GiliSoft Any Video Encryptor برنامه رمزگذاری برای کامپیوتر

دانلود GiliSoft Any Video Encryptor برنامه رمزگذاری برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود GiliSoft Any Video Encryptor برنامه رمزگذاری برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. GiliSoft Any Video Encryptor عنوان یک نرم افزار قدرتمند و کارآمد برای رمزگذاری بر روی فایل های ویدیویی، عکس و موزیک مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید فایل های موجود در کامپیوترتان امنیت بالایی داشته باشد نرم افزار GiliSoft Any Video Encryptor میتواند بسیار کارآمد باشد. با نصب برنامه رمزگذاری برای کامپیوتر شما میتوانید که به راحتی تمامی فایل های رسانه ای موجود در کامپیوتر خود را امن کرده و آنها را برای مشاهده کنندگان مخفی کنید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار کارآمد آشنا شوید.

دانلود GiliSoft Any Video Encryptor برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل های ویدیویی، عکس و موزیک به راحتی دست تمامی اشخاصی که علاقه به فضولی دارند را کوتاه کرده و امنیت را برای خود ایجاد کنید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Applian Replay Media Splitter که یک نرم افزار ادغام فیلم و صوت میباشد اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار GiliSoft Any Video Encryptor شما میتوانید که انواع متفاوتی از فرمت های فایل های تصویری را به فرمت GEM رمزگذاری و تبدیل کنید. فایل های رمزگذاری شده تنها زمانی باز خواهند شد که کاربر گذرواژ مورد نظر را به Playback داده و فایل های رسانه ای رمزگذاری شده را بازیابی کند. زمانی که کاربر بخواهد فایل رمزگذاری شده را باز کند، فایل رمزگذاری شده مورد نظر یک دیالوگ باکس از نام کاربری و رمز عبور را درخواست میکند.

دانلود GiliSoft Any Video Encryptor

دانلود برنامه رمزگذاری برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود GiliSoft Any Video Encryptor از جمله نرم افزار های عالی و کارآمد به موجب افزایش امنیت فایل های موجود در سیستم شما میباشد که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. از جمله ویژگی های نرم افزار GiliSoft Any Video Encryptor میتوان به رمزگذاری با سرعت بالا، تمامیت تبدیل های ویدیویی، جلوگیری نرم افزار از انتشار اطلاعات و… اشاره کرد. شما میتوانید که با سرعت بالا فایل های مورد نظر خود را رمزگذاری کنید. بدون از دست دادن کیفیت با سرعت بالا دانلود کردن ویدیو های رایگان را برای مشاهده رمزگذاری کنید. این نرم افزار با قدرت امنیتی بالایی که دارد اجازه انتقال اطلاعات شما به درایو های USB و سایر دستگاه های متصل به سیستم را نخواهد داد.

در آخر نیز امیدواریم که با دانلود برنامه رمزگذاری بر روی فایل های ویدیویی، عکس و موزیک امنیت بالایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود GiliSoft Any Video Encryptor برنامه رمزگذاری برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • ویندوز های 
  • XP
  • VISTA
  • 7
  • 8.1
  • 10

مشخصات
شرکت سازنده: gilisoft.com

نام انگلیسی: GiliSoft Any Video Encryptor

نام فارسی: رمزگذاری بر روی فایل های صوتی و تصویری

نسخه برنامه: 2.6.0

حجم برنامه: 15MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *