پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود KeePass Password Safe نرم افزار مدیریت پسورد برای کامپیوتر

دانلود KeePass Password Safe نرم افزار مدیریت پسورد برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود KeePass Password Safe نرم افزار مدیریت پسورد برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. KeePass Password Safe عنوان یک نرم افزار عالی و قدرتمند به منظور مراقبت و محافظت از تمامی ویندوز هایی میباشد که کاربر در اختیار آن قرار میدهد. در واقع شاید برای کاربران بسیار زیادی این اتفاق افتاده باشد که به صورت های عمد و یا غیر عمد پسورد های مورد نظر خود را از دست داده و یا فراموش کرده اند. به همین سبب نرم افزار های متفاوتی در اختیار کاربران قرار میگیرد که با استفاده از آن کاربر به راحتی میتواند تمامی پسورد ها و رمز های عبور مورد نظر خود در سایت های متفاوت را در اختیار داشته و کنترل کند. در ادامه این پست با ما همراه باشید.

دانلود KeePass Password Safe

دانلود KeePass Password Safe برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مدیریت پسورد برای کامپیوتر میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها و نیز ابزار های موجود به منظور استفاده توسط افرادی باشد که فراموش کار میباشند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Open-Shell (Classic-Start) که یک نرم افزار استارت منو کلاسیک برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. در واقع نرم افزار KeePass Password Safe محیطی امن را برای کاربران خود فراهم میسازد که به این صورت به راحتی میتوانند که تمامی پسورد های مورد نظر خود را با امنیت بالا در اختیار داشته باشند. برنامه KeePass Password Safe مانند یک گاوصندوق قدرتمند از تمامی رمز های عبور مورد نظر شما محافظت خواهد کرد. در واقع شما برای دست یابی به تمامی رمز های عبور مورد نظر خود باید یک رمز عبور اصلی را در اختیار داشته باشید.

دانلود نرم افزار مدیریت پسورد برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود KeePass Password Safe نرم افزار مدیریت پسورد برای کامپیوتر میتواند تمامی رمز های عبور مورد نظر شما را در فضایی امن نگهداری کند که به این صورت شما بایستی یک رمز به موجب حفاظت از تمامی پسورد ها انتخاب کنید. به این صورت تنها کافی است که یک رمز عبور را در ذهن خود نگهداری کرده و تمامی امور را به برنامه KeePass Password Safe بسپارید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود KeePass Password Safe نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود KeePass Password Safe نرم افزار مدیریت پسورد برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: keepass.info

نام انگلیسی: KeePass Password Safe

نام فارسی: مدیریت پسورد

نسخه برنامه: 2.48.1

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *