پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Leawo Blu-ray Player نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر

دانلود Leawo Blu-ray Player نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود Leawo Blu-ray Player نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Leawo Blu-ray Player عنوان یک نرم افزار خیلی خوب و کارآمد برای کامپیوتر میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های ویدیو پلیر و مدیا پلیر متفاوتی را در اختیار شما قرار داده اییم که با سرچ کردن در وبسایت ایزی پی سی امکان دسترسی با سرعت بالا به آنها فراهم است. حال در این پست نیز قصد داریم نرم افزار Leawo Blu-ray Player که یک برنامه ویدیو پلیر برای سیستم عامل ویندوز میباشد را در اختیار شما قرار دهیم. این نرم افزار از امکانات کم نظیر عالی بهره میبرد که در ادامه پست آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود Leawo Blu-ray Player

دانلود Leawo Blu-ray Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر شما میتوانید که با سرعت بالا به مشاهده ویدیو های مورد نظر خود پرداخته و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Stellio Player Premium که یک نرم افزار موزیک پلیر برای اندروید میباشد، اشاره کرد. برنامه Leawo Blu-ray Player عنوان یک نرم افزار عالی به منظور پخش انواع متفاوت دیسک های DVD و Blu-ray میباشد. از مهم ترین ویژگی های نرم افزار معرفی شده میتوان به پشتیبانی کامل از دیسک های Blu-ray اشاره کرد که با قدرت بالا امکان اجرای آنها را خواهد داشت. این نرم افزار قدرت پخش فرمت هایی مانند AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, RM, MOV, Xvid, 3GP, MP4, HD AVI, HD MOV, HD TS, HD TRP, HD VOB, HD MPG, HD WMV, HD ASF, AAC, AC3, MP3, M4A, MKA, WAV, WMA و Blu-ray را خواهد داشت.

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Leawo Blu-ray Player برای کامپیوتر از جمله نرم افزار هایی میباشد که با قدرت بالا امکان پخش فایل های متفاوت را برای شما فراهم خواهد کرد. این نرم افزار از فضای کاربری خیلی خوبی نیز برخوردار بوده و میتواند نظر کاربران را به خود جلب کند. تمامی ابزار های مناسب برای پخش فایل های بلوری در برنامه Leawo Blu-ray Player در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به همین منظور نصب نرم افزار ارائه شده میتواند گزینه خیلی خوبی برای کاربران باشد. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Leawo Blu-ray Player نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: leawo.com

نام انگلیسی: Leawo Blu-ray Player

نام فارسی: ویدیو پلیر

نسخه برنامه: 2.2.0.1

حجم برنامه: 104MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *