پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود n7player Music Player برنامه موزیک پلیر سه بعدی برای اندروید

دانلود n7player Music Player برنامه موزیک پلیر سه بعدی برای اندروید

3.3
(6)

دانلود n7player Music Player برنامه موزیک پلیر سه بعدی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. n7player Music Player عنوان یک نرم افزار عالی و زیبا سه بعدی پخش موزیک برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و ما قصد داریم آنرا در این پست به شما عزیزان معرفی کنیم. این نرم افزار از امکاناتی نوآورانه پشتیبانی کرده و میتواند تمامی موزیک های موجود در تلفن همراه و تبلت شما را پخش کرده و بهترین استفاده را ببرید. این نرم افزار از اواع فرمت های رایج موزیک پشتیبانی کرده و از این لحاظ نیز جای نگرانی وجود نخواهد داشت.  برنامه n7player Music Player از رابط کاربری خیلی خویی نیز پشتیبانی میکند که کاربران را راضی نگه میدارد.

با دانلود n7player Music Player یک فضای سه بعدی بی نظیر برای پخش موسیقی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود n7player Music Player

دانلود n7player Music Player برای اندورید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه موزیک پلیر سه بعدی برای اندروید شما میتوانید که تمامی موزیک های موجود در دستگاه خود را با کیفیتی عالی و زیبا گوش داده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها در این زمینه میتوان به دانلود برنامه Luminant Music که یک نرم افزار موزیک پلیر با جلوه های زیبا مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار n7player Music Player از رابط کاربری زیبا و روان و راحتی پشتیبانی کرده و امکان پخش موزیک ها با سرعت بالا را برای شما فرهم میکند. فضای اصلی نرم افزار فضایی از ابر ها با تگ های متفاوت میباشد که با کلیک کردن بر روی هریک از تگ ها شما به موزیک های مرتبط به آن دست پیدا خواهید کرد. فضای این نرم افزار از گرافیکی زیبایی پشتیبانی کرده و تمامی ویژگی های آن به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

دانلود n7player Music Player

دانلود برنامه موزیک پلیر سه بعدی برای اندروید رایگان

دانلود n7player Music Player برای اندروید از نرم افزار های زیبا با فضای گرافیکی زیبایی میباشد که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته و شما قادر خواهید بود که با سرعت بالا آن را از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی دریافت کرذه و نهایت استفاده را ببرید. زمانی که موزیک در حال پخش میباشد شما میتوانید که با زوم کردن و به عقب برگرداندن زوم  نماهای زیبایی از موزیک در حال پخش را مشاهده کنید. از دیگر ویژگی ها نرم افزار n7player Music Player میتوان به وجود دکمه هایی در بالا و پایین موزیک درحال پخش اشاره کرد که با استفاده از آنها میتوانید که به جست و جو نام خواننده و یا آلبوم مد نظر خود بپردازید. امکان ایجاد لیست های پخش متفاوت، ایجاد فیلتر های صوتی و یا پخش موزیک با اکولایزر از دیگر ویژگی های این نرم افزار میباشد.

در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورده و نهایت و بهترین استفاده خود را ببرید. 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود n7player Music Player برنامه موزیک پلیر سه بعدی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار اندروید به سیستم عامل 4.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: n7player.com

نام انگلیسی: n7player Music Player

نام فارسی: موزیک پلیر سه بعدی

نسخه برنامه: 3.1.2-287

حجم برنامه: 10MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *