پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Ultra Adware Killer نرم افزار حذف برنامه های تبلیغاتی در ویندوز

دانلود Ultra Adware Killer نرم افزار حذف برنامه های تبلیغاتی در ویندوز

0
(0)

دانلود Ultra Adware Killer نرم افزار حذف برنامه های تبلیغاتی در ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Ultra Adware Killer عنوان یک نرم افزار عالی و کاربردی به منظور خلاص شدن از شر تمامی نوار های تبلیغاتی چه در ویندوز و چه در مرورگر ها میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست قصد داریم نرم افزار را به کاربران معرفی کنیم که شاید خیلی از آنها به دنبال آن میگردند. در واقع دیگر نیاز نیست که نگران نوار ها تبلیغاتی و مزاحم باشید. نرم افزار Ultra Adware Killer این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که به سادگی و به صورت سریع به تمامی این مزاحمت ها پایان بدهند. در ادامه این پست با ما همراه باشید.

دانلود Ultra Adware Killer

دانلود Ultra Adware Killer برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار حذف برنامه های تبلیغاتی در ویندوز میتواند یکی از بهترین ابزار ها برای این سیستم عامل باشد که در این پست معرفی شده است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه FreeFileSync که یک نرم افزار همگام سازی فایل های و پوشه ها برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Ultra Adware Killer کاربران را قادر میسازد که به سادگی نوار ابزار های تبلیغاتی در مرورگر های خود را پاکسازی کنند. برنامه Ultra Adware Killer با استفاده از ابزار های قدرتمندی که دارد تمامی Adds-on ها، Adware ها و بدافزار های ناخواسته را در مرورگر ها از بین خواهند برد. میتوانید که بد افزار ها را از مرورگر های Internet Explorer, Chrome, Firefox، Opera و سرویس های درحال اجرا و ریجستری ویندوز اسکن کرد و از بین ببرید.

دانلود نرم افزار حذف برنامه ها تبلیغاتی در ویندوز به صورت رایگان

دانلود Ultra Adware Killer نرم افزار حذف برنامه های تبلیغاتی در ویندوز میتواند یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای سیستم عامل ویندوز باشد که تاکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. دانلود نرم افزار معرفی شده از حجم بسیار کمی نیز برخوردار میباشد. کارایی با این نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Ultra Adware Killer نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Ultra Adware Killer نرم افزار حذف برنامه های تبلیغاتی در ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: carifred.com

نام انگلیسی: Ultra Adware Killer

نام فارسی: حذف برنامه های تبلیغاتی مزاحم در ویندوز

نسخه برنامه: 9.6.7.0

حجم برنامه: 10MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *